05 april 2020

Učenje tujih jezikov - barve

Ena idejica, kako lahko svojim malim olajšate oz. naredite učenje barv bolj zanimivo - ali v slovenščini, če so še mali, ali pa v tujih jezikih, če imate že šolarje: naredite si barvne kartončke in potem jih lahko otrokova najljubša igračka (z njihovo pomočjo;) poimenuje v željenem jeziku...
 Iz kartonov različnih barv (lahko so reciklirani iz raznih škatel od sladkarij in podobnega, kot naši;)  - kar priporočam iz več kot 1 razloga;)) izrežite enake oblike - zlatolaska je uporabila okroglo štanco, da je šlo hitreje, bi pa enako dobro delovalo tudi, če bi bili to kvadrati ali pravokotniki, narezani s škarjami (samo krogi imajo to prednost, da se nikamor ne zatikajo;)
 Če kakšne barve nimate, izrežite krogec iz kake reciklirane škatle za testenine/kosmiče..., ki je na eni strani bela/ebž... ali pa iz belega kartona in ga pobarvajte v željeno barvo. Mi nismo imeli bronastega kartona, zato je zlatolaska, ki se uči barve po nemško (malo jih je treba ponovit;), bronasto barvo lepo pobarvala na karton. Če tudi barve nimate, pa poglejte, če imate mogoče kak debel fluki te barve.
 Na koncu napišite še ime barve v željenem jeziku na drugo stran kartona (če je recikliran, ima eno "napačno" stran - kjer ni enobarven ali pa ima celo kake napise, ki jih to po potrebi prelepite z nalepko ali belim papirjem). Mi smo delali 2 taka seta, ker se mala uči nemško, mali pa angleško (tavelika pa barve po angleško že zna, po nemško pa niti ne namerava;) - oz, če sem iskrena, jih je naredila sama, jaz sem ji samo dala stvari, ki jih rabi. 
Poskusite, zdaj imamo edinstveno prilođnost naredit otrokom učenje zabavno, škoda bi jo bilo zamudit;).

3 komentarji:

Anja pravi ...

Uuu hvala za idejo. Tudi mi ponavljamo barve, številke, dele telesa. Za slednje smo se kar na en plakat narisali in dopisali ��

Če še kdo trenira štetje in računanje kot mi pa ideja da si lahko pomaga s kamenčki. Mi smo končno porabili zalogo ki smo jo privlekli s sabo z morja. ��

Hvala za super ideje!
Se oglasim še kaj.



veri pravi ...

NI zakaj in hvala za komentar, le oglasi se še kaj, izmenjava idej je najboljša:).
Iščem, da bi pripela objavo o učenju štetja in računanja s fižolčki/kamenčki (desetice nalepljene na palčke od lučk, enice so posamezni fižolčki) in ugotavljam, da tega očitno še nisem objavila, saj je nikjer ne najdem - niti med osnutki ne... Uf, bo treba vse slike pregledat? Ma, bo lažje spet naredit, pa na novo poslikat:D... Mogoče jutri, ko bova z malim računala. V bistvu čisto isti koncept, samo malo lažje je, če imaš desetice že skupaj:).
Ja, kamenčki iz morja... ne mi delat slabe vesti, ok?;)

veri pravi ...

Evo, napisano, ena objava višje:)
https://vecna-optimistka.blogspot.com/2020/04/racunanje-s-fizolcki.html