11 julij 2014

Knjižne police v kuhinji

Evo, za vse, ki ste v kuhinji pogrešali odprte police: še stena s knjižnimi policami - te je naredil dedi, po meri mojihkuharic in ostalih mojih kapricah:) Sem gor gre par metrov knjig, pa še je prostor za kaj drugega, kar mora bit pri roki, pa ni kam dat v kuhinjskem delu.
 Recimo začimbe - tukaj so čisto pri roki, vendar dovolj daleč od štedilnika, da jih toplota ne moti
:) Dedi je naredil trikotne poličke na koncu knjižnih polic, ker tako lepše izgleda in je zelo praktično:) Trikotne poličke imajo spredaj letvice, da mi začimbe ne padajo dol:)
 Jap, rahlo sem usekana na začimbe, vem:D. Sem pofotkala kup, ko sem se spravila vse kozarčke očistit in nisem mogla verjet, da jih je toliko (različnih)...
Poleg gore kuharskih knjig in neštetih začimb so na teh policah našli prostor tudi čaji - da si jih lahko obiski sami izberejo, hehe.
 Še čaji v razsutem stanju in košare s sadjem (trenutno je večina sadja v hladilniku, temperature pač;).
 Pod košarami in gajbicami sadja je kup časopisov in revij in spodaj šmir papir za tamale za ustvarjat - tako si bodo (upam) lahko sami vzeli časopis za pogrnit, kadar bodo imeli namen delat kaj ultra packastega. Zaenkrat imamo še problem dorečt, kaj je to packasto, nimamo ravno iste lestvice:D.
 V enem predalčku na dnu so copatki, ker jih imajo precej in se veliko časa sprehajajo brez njih, pa da se ne vlačijo povsod (tak je plan:D). Zgornji dve polički sta namenoma prazni, da jim lahko dam gor pladenjčke z raznimi dejavnostmi/ustvarjanji/materiali/...
Pri teh policah mi je všeč čisto vse, rajši imam sicer naraven les, vendar dedi pravi, da je za kuhinjo to boljše, ker se lažje čisti, kar je seveda zelo močen argument;). Če imate prostor in male otroke toplo priporočam, da planirate kakšno polico prazno, da lahko tja dajo otroci svoje trenutno ustvarjanje ali pa jim tam pripravite stvari, s katerimi se lahko igrajo, če so take vrste, da jim to dogaja:). Pa splača se imet različno visoke poličke za različno velike knjige, če jih imate v takih količinah kot mi;).

27 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Grozno, to ni kuhinja to je skladišče, spet druge barve...

veri pravi ...

Ja, police sva dobila že prej, ko še nisva imela barve kuhinje, so pa iste barve kot miza (to smo zbirali skup, kuhinj pa žal v bukvi ne delajo več, ker to ni več moderno - meni je bukev čisto všeč in bi jo imela, samo se je pač ne dobi, ker so se proizvajalci kuhinj tako odločili, kaj čem;).
Vsekakor ima naša kuhinja tudi funkcijo skladišča:). Ampak v njej se tudi super kuha, čeprav so elementi različnih barv;). Moja želja za te police je bil sicer naravni les, vendar je s tem več dela za naredit in še lepše se čisti ta zadeva, zato je ta. Enakega kot je od kuhinje pa ne moreš kupit rezanega - praktični razlogi.
To ni kuhinja iz revije, ampak funkcionalna kuhinja (kar za tiste iz revije pogosto ne velja;) ene živahne družinice.

Anonimni pravi ...

Si že kdaj preštela, koliko kuharskih knjig imaš?

Uživajte v novem domu!

LP, Andreja

mateya pravi ...

pa dobr no, a ne moreš lepo zaključkov narest na unih robov pri letvicah z začimbami? pa vidim, da je en rob pri zgornjem počez poličnem delu tud kr nezaščiten iver - dej kupi un trak, ki je parv za nalikat na iverce, da nau tko "kot da bi moj fotr delu" (ja, tud moj ni prav nič estet XD)

mateya pravi ...

drugač pa je men barva kuhinje lepa in če imaš že isto mizo kot so police, ni tok hudo - mislim, da je dovolj "v stilu". glavno, da se isti elementi (v tem primeru isti dve vrsti lesa v pohištvu) ponavljajo da pride ritem do izraza in je ok :)

Anonimni pravi ...

Vera, pa daj no. Delala/naročila sta NOVO kuhinjo, pod sta delala na NOVO, stole in mizo sta kupila NOVO, tu pa zgleda, kot da je nekaj od prejšnjih lastnikov, nekaj iz starega stanovanja in nekaj novo kupljeno. Skratka z vseh vetrov zbrano.
Naj ti bo to VELIKA lekcija za dnevno sobo, ko načrtuješ - načrtuj vse v enem. Ker to res ni za nikamor :(. Jaz se s tem ne bi hvalila na blogu, no ti pač nisi jaz ;).

Anonimni pravi ...

Upam, da je to res velika kuhinja, ker vse te police in elementi do stropa učinkujejo zabasano in zadušljivo.
Kaj se tiče kuharic, me res zanima koliko jih v bistvu uporabljaš, meni to bolj liči na "hrčkanje" ;).

Anonimni pravi ...

Iiiiiiiiiiiii, lahko firbcam naprej. Meni je to tako romantično, se spominjam nazaj, ko sem sama živela bolj po taborniško, pa ko smo vsak dan kakšno novo malenkost naredili. Čeprav je bilo kaotično, imam najlepše spomine.

Funkcionalno je super. Meni spet neka 'rumenkasta' seka, ampak v živo je najbrž drugače, kot na fotografiji. Upam.

Res škoda, da ste material za police nabavili, preden ste izbrali kuhinjo, ampak človek je zato, da se uči na napakah in popolni ljudje so neizmerno dolgočasni. Vse pohvale očetu, da te je odvrnil od naravnega lesa, mu boš hvaležna, ko jih boš pomivala.

Police pa, rumenkaste ali ne, dodajo svoje k prisrčni kaotični domačnosti prostora, ki sporoča, da se tukaj kuha, živi in ustvarja. Predvsem pa, vsaj sama tako čutim, imajo čustveno vrednost, naredil jih je tvoj oče.

Ukradla bom idejo za košaro za banane. Pojma nimam, zakaj imam jaz okroglo in potem banane ven štrlijo, tukaj pa vidim, da je rešitev preprosta - treba je imeti podolgovato košaro.

V glavnem, vesela sem zate, da boš imela vse tako, kot si si želela, vse pri roki, kot si zamislila.

Nestrpno čakam na otok.

LP, Vijoličarka

P.S. tisti rob iverke pa le enkrat ob priliki prelepi



Anonimni pravi ...

Kuhinje v bukvi še vedno dobiš, mogoče ne pri GN salonu, ki mu z tem ne delaš nobene reklame, ampak obratno. Pa lepo kuhajte!

mateya pravi ...

Zadnja anonimna - pa saj GN salon nima veze s policami od prej, da bi mu s tem delala slabo reklamo. Salon pač nardi kar stranki paše in kar ona hoče..

Anonimni pravi ...

Meni so pa tele police tako odštekane za v kuhinjo, da bi jih še jaz imela. Simpatično. Sicer bi namesto copatk spodaj v košaro naložila kakšne kupe kuhinjskih krp in predpasnikov za velike in male kuharje, vmes med zadevice ( knjige, itd) pa bi natlačila kakšne glinene lončke s svežimi zelišči in podobnimi zadevami. Popestreno, barvito in dišeče ob enem.Vendar to sem jaz. Rada imam nabezecano in natlačeno kuhinjo z visečimi čebulnimi in česnovimi kitami in podobno šaro. Zato mi je tale tvoja kar všeč. Če je vse v liniji in v istih barvah, dobim občutek da sem v laboratoriju, kamor me pošljejo na odvzem krvi in urina ;)
patrino

Anonimni pravi ...

nova in nametana brez najmanjšega okusa. pokvari apetit ob še tako okusni hrani

tatajana pravi ...

Kvalitetni slovenski proizvajalci, katerih pohištvo je še po letih in desetletjih uporabe praktično kot novo, če ga vsaj minimalno vzdržuješ, še vedno delajo bukev. To je konstanten material v kuhinji. Dobro so te namamili s tole italijanko.

Anonimni pravi ...

Slovenska fovšija, privoščljivost in negativizem nimajo meja.

Vera, veliko lepih trenutkov v novi kuhinji vam želim!

Mojca

Anonimni pravi ...

Krasna kuhinja, funkcionalna z mislijo na otročke. In totalno osebna, ne kot večina stanovanj danes, ki so kot bi jih iz Ikeinega kataloga vzel. Super blog! Uživajte z malimi kuharčki.
LP, Živa

Anonimni pravi ...

Zgleda ultra neurejeno na prvi pogled, ko pa prebereš v podrobnosti, pa vidiš... to je Ronja- vse naštudirano v nulo. To je pohvalno, zato VŠEČKAM!:)

Anonimni pravi ...

Všečno, fauš, jaz bi tudi takega dedija ;)
Uživajte v novi kuhinji še naprej in veliko veselja z listanjem po kuharskih knjigah tebi in tvojim najmlajšim želim (vem kakšen užitek je to) :) Vse dobro.

katja pravi ...

aja pa glede knjig..no mal je res zbirateljsko,ampka kdor se je ob to spotaknu te ziher ne pozna... omenila si čaje za obiske kaj pa aktalog sladoledov? to mi nekak manjka ;-)

Janyna pravi ...

Mene pa moti to, da v kuhinji nimaš vseh zgornjih omaric belih, če si se že odločila za dvobarvno. Meni barve sicer niso všeč, mi je pa všeč kako premišljeno si se spravila sestavljanju in načrtovanjo kuhinje. Vse si nekako premisla in naj ti kuhinja dejansko tako služi, kot si načrtovala. Mene tudi zanima koliko kuharic uporabljaš in kako to, da jih toliko imaš, ko pa danes najdeš že (skoraj) vse na netu
Pa upam, pa da se nisi ustrašila negativnih komentarjev in nam boš tudi dnevno sobo pokazala....

mateya pravi ...

zakaj je toliko kuharic na polici (in tudi drugje); zapomnite si punce - VERA ZBIRA KNJIGE! :D

veri pravi ...

Ne, kuharic že dooolgo nisem preštela. Nekaj sem jih dobila, nekaj sem jih pobrala iz primarnega doma, ker jih nihče ni hotel, precej sem jih tudi sama kupila - kaj češ, vsako tele ma svoje vesele. Ene pa kupujejo obleke;). Ja, rada imam knjige, vse, leposlovne, ustvarjalne in kuharske, ampak zadnje dvoje imajo še uporabno vrednost:).
Večina jih je itak še pred netom, pa tudi - pri knjigi veš, kaki recepti so not, knjigo vzameš v posteljo, v park... (nimam pametnega telefona, tako da je net samo na enem kompjutru) in rada jih skup gledava in izbirava:).

Njihova uporaba: mislim, da obstajata točno 2 knjigi v tej skadovnici, iz katerih še nisem nič skuhala, vse ostale pa sem že preizkusila - vsaj 1 recept. Obstajata pa tudi 2, iz katerih sem skuhala že res skoraj vse, da mi je ostalo manj kot 10 receptov, pa sta eni od najdebelejših;).

mateya, zaključki poličk za začimbe so lepo narejeni, zbrušeni in vse, samo se pač svetloba tako odbija. Je pa res, da so leseni - glih zato, ker se tiste umetne variante ne bi dalo lepo brusit in zaključit. Ni pa noben rob surov, ne vem, kje je to videt, vem, da v reali ni.

Anonimne, se strinjam, da so okusi različni in imamo različne prioritete - moja je pač to, da mi kuhinja funkcionira, videz mi ni tako važen (se vidi že po tem, kako se oblačim;). Če je nujno za naš mir pri jedi to, da je miza ovalna, me čisot nič ne moti, če "ne paše v prostor". Sem živela zelo dolgo nekje, kjer je bil videz pred temi detajli, ki otrokom veliko pomenijo in se zaklela, da sama ne bom delala tako:). Nič narobe s tem, da smo različni, ne?;)

Kar se tiče reklame: negativna reklama ne obstaja;), tako da se ne sekiram, hehe. In glede na to, da se ob to, da bi se tla in elementi ne skladali, ni spotaknil še noben arhitekt, ki je bil/a na obisku, verjetno ni tako grozno zgrešeno;).
Nisem pa objavila tega, da bi se hvalila s kuhinjo - vem, da ljudje različno gledajo na blog, vendar ga sama ne pišem za to, da bi se hvalila, ampak z zelo drugačnimi nameni;).

Ja, delala sva kuhinjo na novo, vendar nama je bilo važno, kako bomo v njej kuhali, ustvarjali, kao bomo lahko pucali vse skup itd... ne pa to, da bi bilo vse iz istega materiala;). Sva pa nesla kos tal v salon, ko sva izbirala omarice in naj bi vse čisto lepo pasalo. Mizo smo pa res kupili na horuk in mi ni čisto nič žal, ker se imamo fajn za njo, ker je lepo ovalna in si jo lahko privoščimo, hehe.

Vijoličarka, super je ta košara - in najboljše pri njej je to, da jo lahko daš v pomivalni stroj! Tako da če se ti zgodi, da ti kaka reč začne not plesnet, se zadeve popolnoma znebiš, kar pri naravnih košarah ni možno...

patrino, hehe ,veš da smo meli najprej tam predpasničke in tako, vendar se to pri našem gavnarčku ni dobro obneslo in ker se mi jih ne da non stop zlagat, so zaenkrat tam kar copatki:D.

Tatjana, verjamem, da delajo mizarji še vedno iz bukve in take kuhinje so gotovo super, vendar si kuhinje po naročilu pri mizarju zdaj ne moreva privoščit. Meni je najbolj všeč les-les, vendar je za trenutne razmere to veliko bolj praktično.

Anonimna, iz srca ti želim enega takega dedija, ampak tega pa ne dam, hehe, ta je pa moj:).

katja, hehe, katalog sladoledov... hm, to se non stop spreminja:D. Vsakič je druga izbira, tako da bi moral bit en interaktiven:D

Kar se zgornjih omaric tiče, je to edina reč, ki bi jo spremenila - da bi bile vse v larix barvi, pa nobene bele. Ampak me pa ne moti toliko, da bi šla nova vratca kupovat:D.

Anonimni pravi ...

bravo :)

tok z veseljem berem tvoj blog in tako dobro se počutim ko ga preberem :) sploh pa ko vidim, da je še nekomu bolj pomembna funkcionalnost kot lepota.
Prav zgrožena sem nad zgornjimi komentarji. HALO... Ljudje to kar z nami deli Vera je njeno življenje in to v zelo veseli obliki. Sprejmite to tako kot daje.

uglavnem še kakšen prispevek bi :) (čimprej)

Anonimni pravi ...

Veri, jaz pa želim pohvaliti kuhinjo in tele krasne police! Meni se zdi najpomembneje to, da je vse skupaj všeč tebi in tvojim, da se imate v svojem domu prijetno, da je narejen po vaši meri. In ta kuhinja več kot očitno je taka (in še bolj bo, ko bo narejen otok).
Iz srca vam želim veliko nepozabnih trenutkov v novi kuhinji!
M.

Anonimni pravi ...

Eh, sploh se ne sekiraj, meni se pa zdi, da je čisto prav, da so tiste zgornje omarice pri strojčkih bele, če bi bile vse larix, bi bilo mogoče prenatrpano, tako pa deluje bolj zračno. Če bi bile pa vse zgornje omarice bele, bi bilo pa preresno. Tako kot je, je pa ravno prav igrivo.

Košare iz tega super materiala imam tudi jaz, takoj ko sem ga odkrila, so šle vse navadne košare od hiše. Žal pa je zadnjič ,v ilegali, čisto spodaj malo spustila ena breskev, ne spravimo dol niti s krtačenjem, smo pa vsaj v pomivalnem stroju razkužili.

Hec je, da mi nikoli ni bilo jasno, zakaj bi kdo imel ovalno košaro, zdaj pa ne razumem, zakaj sem tako pikirala na same okrogle.

V glavnem, ostajam firbčna, kar se otoka in pa roloja pri strojčkih tiče.

LP, Vijoličarka

Anonimni pravi ...

Kaj so to za ene košare, ki se jih lahko pere v stroju?
Andreja

katja pravi ...

robovom poličk ob rob ;-) po dolgotrajnem opazovanju sme videla, da je krajša sran najvišje police nad začimbami videti kot da ni zaščiteta.. šreveri v reali...

lpk

Anonimni pravi ...

Komaj čakam na nove objave na tem blogu:)

LP
Živa