11 december 2012

Moje najljubše nosilke

Že celo večnost obljubljam tole objavo o nosilkah: slingih, vrečah, štrokljaš, mejtajih, wrapih, pouchih,... N, se iskreno opravičujem, zadnje čase že tako nič ne spim in sem blog črtala iz seznama nujnih reči:D. Bo boljše. Ne obljubim, da prav kmalu, ampak v roku leta ali dveh, upam, da bo boljše:). No, zdaj pa k nosilkam! 
Zakaj bi kdo sploh nosil otroka? Zato, ker 
- je to naravno, ker se otroci tako pomirijo, 
- to večina otrok obožuje, če jih starši ne matrajo preveč, ko jih dajejo not;)
- so radi ves čas z mamo, ker imajo tako manj krčev, 
- je to dostikrat najlažje, ker jih je lažje nosit v nosilki kot ves čas v rokah, 
- spijo samo, če so nošeni (nekateri so pač taki:D),
- je včasih treba tudi skuhat in rabiš obe roki
- imaš včasih še kakega otroka, ki rabi tvoje roke
- imaš voziček totalno zabezecan in je več dela voziček ven dobit kot nesto otroka
- ti voziček ne gre v avto, pa bi rad sorojence peljal v zoo,...
- greš po terenu, kjer voziček ne pride oz. imaš zanič voziček, ki skoraj nikjer ne pride:D
- ga ves čas vidiš, veš, kako je, lahko mu takoj pomagaš, veš, kdaj zaspi, itd...
- če se greš brezpleničenje, ga tako bolj vidiš, če ga lulat in hitreje reagiraš
- v nosilkah slišijo mamin srček, vohajo mamin vonj in vse to jih pomirja (beri: manj jokajo - kar je pri dojenčkih sila pomembna lastnost:D)

Zakaj sling in ne kar kupljen kenguru?
- ker ne podpira dobro glavice
- ker ni primeren za novorojenčke
- ker je zanič narejen (moj se je začel trgat po par nošnjah! Moji slingi so pa vsi še brez enega počenega šiva, preživeli 3 otroke in vsak dan uporabe!)
- ker  imaš semo pokončno možnost nošenja in ga pediatri odsvetujejo v privih 9ih mesecih, kasneje pa itak ne pride več v poštev, ker so dojenčki že pretežki:D
- ker je cenejši, če ga sam narediš
- zavzame neprimerno manj prostora, kar ni ravno nepomembno, če greste na kak izlet;)

Moj favorit? Definitivno brez kakršnegakoli dvoma POUCH - to je tale vreča. Tole modro reč sem uporabljala pri vseh 3 otocih, vsak dan vsaj privh 9 mesecev (pri tamalih še dlje, ker sta bili manjši, pri malemu sem potem presedlala na isti kroj, eno številko večjo:). Zadeva nima nobenih rink, ničesar, je pa KROJENA, kar je hudimano pomembno, da otrok lepo not sedi/leži in da je obema z mamo prijetno (dokler ni otrok pretežek - potem bo prijetno samo enemu, sprejemam stave, komu:D)
POUCH - VREČA - idealno za novorojenčka in dojenčka do 9 kg, idealno za doma, kuhanje itd...
prednosti (tegale mojega): 
+ najbolj enostavno ga je dat gor in dol, takoj je namontiran, orientiraš se po šivu
+ otroka je daleč najbolj enostavno dat not v to varianto in najmanj se bunijo, če še ne obvladaš
+ predvsem je to zelo hitro in se otrok takoj potolaži - če čaka jokajoč, da naštimaš wrap, se vmes že čisto razjezi - pa sem baje hitra;)
+ lahko otrok not lepo mirno zaspančka, 
+ otrok ima podprto celo hrbtenico, zato je
+ primeren tudi za novorojenčke
+ otrok skoraj ne more past ven, čeprav vam mogoče na začetku ne bo tako zgledalo - lahko poizkušate najprej z igračko, če niste ziher:D
+ zelo lahko je dojit v njem, ni treba nič preštimavat, samo malo dvigneš otroka s slingom vred, pa je
+ otroku ni not tako zelo vroče, ker se ne tišči s celim telesom 
+ dojenček se lahko precej premika, ni tako omejen kot v nekaterih drugih variantah
+ dojenček se lahko sam odloča, koliko bo sedel/ležal in ima ves čas podprto hrbtenico, sam se pa naštima, kakor mu paše; to koliko bo ležečki, lahko spreminjate samo s tem, da premikate sling po svoji rami - ni treba nič odvezovat, nič otroka ven dajat, ga premikat, štimat, nič:) izipizi - ko zaspi, ga date bolj vodoravno, to je vse:)
+ glavica ne more pasti
slabost:
- ker ga nosiš samo na eni rami, rata neudoben, ko otrok preseže magičnih 8-9 kil (odvisno od vaše kondicije, ampak pri 9 kilah, je to res že težko dalj časa okoli nosit. Za uspavat ali kako malenkost naredit je pa še ok. Jaz ga še vedno uporabljam, samo 1 številko večjega, ker je mali medtem zrasel:). Za male otroke pa je zelo fajn, ker jih je treba velikokrat dajat not in ven, velikokrat podojit, itd... In dejansko ni tako težko nosit, ker se teža razporedi še čez cel hrbet

Tale pouch na zg. sliki sem naredila svoji zelo ljubi prijateljici za njeno hčerkico (2. otrok, ki po difoltu ne dobi nič pametnega:D, treba zadevo obrnit, ni res? Pa tudi pri 2. otroku še toliko bolj rabiš proste roke, da hendlaš prvega:D). In ker je njeno dete pridno in dejansko kdaj spi (cel obisk + pot sem in nazaj!!!), je nisva hoteli budit in sem ji pokazala, kako je najlažje otroka namontirat not in ven kar z igračko. Čisto fajn za vajo, da dete ne zasovraži nosilke zato, ker ga je mama matrala, ko ga je not dajala:D

Potem sem ji pa pokazala še WRAP - TRAK, kako se ga zaveže in uporablja - ker je mali takrat še spal in sem to demonstrirala kar na puncah - seveda pa se je medtem že zbudil in sem ga šla iskat:D. No, kot vidite, lahko v tem traku nosiš še zelo velike otroke, ki tega niti pod razno ne rabijo več, se jim pa še vedno hudimano fajn zdi:D.
Trak je najbolj enostavna reč: dejansko je to samo trak - cca 5 m blaga, širokega cca pol metra (40-60 cm, lahko tudi več, če želite, odvisno od velikosti - vaše in od otroka), če je blago tanko in se cefra, ga zarobite (moj je zarobljen). Načinov zavezovanja je milijon, vsaka mama ima svojega favorita, meni je najljubši tale sistem, kjer imam dete spredaj, da vidim, kaj se dogaja, da ga lahko lupčkam vmes, če je kriza, se da pa tudi podojit tako (malo zrahljaš naramnice, da se dete spusti dovolj nizko, da zagrabi zizo - pa seveda jo morate odmotat:D).
 WRAP - TRAK - idealno za večje dojenčke in malčke, idealno za izlete, hribe, teren...
prednosti:
+ otroka nosiš na obeh ramenih, kar je veliko lažje, tudi pritisnjen je čisto k tebi, zato je težišče bolj normalno postavljeno, kar je fajn pri kaki hoji v hribe/po terenu, pa res je teža razporejena čez cel hrbet (glej spodnjo sliko) in je veliiiiko lažje tako nosit otroka, priporočam za otroke, težje od 9 kg
+ otroka lahko nosiš na več različnih načinov: spredaj, zadaj, na boku, lahko nosiš not tudi dvojčke (če so večji, je fajn met daljši trak)
+ za otroke, ki imajo nezrele kolke je ta položaj fajn, ker imajo noge razkrečene v žabico
+ če otrok zaspi, lahko zavihaš zgornji del še čez glavico, da jo drži (sicer wrapa ne priporočam za novorojenčke, ker se mi zdi boljše, če niso preveč pokonci, ampak če že morate, je pa to bolj ziher)
+ pozimi si lahko otroka takole naštimate pred sebe in lepo bundo zapnete čez njega, do njegove glavice (tisto bundo, ki ste jo mele med nosečnostjo;) - ne morete ga prehladit, ker se ves čas grejeta en drugega, vedno pridejo lepo topli iz sprehoda in nikoli jih ne zebe:)
+ poleti ga lahko nosite brez oblek (ker je itak vroče), ker se ne bo nič videlo, ker ste čisto zadekane:D, dojenčki pa tako obožujejo stik kože na kožo:)
+ otroci se navadno radi stiskajo ob mame in bolj se skoraj ne da
+ ko je otrok večji, lahko date njegove roke ven, da omogočite več gibanja
slabosti:
- otrok je pokončno, zato ni tako primeren za novorojenčke
- malo težje ga je namontirat gor, malo dlje traja in včasih je baje treba parkrat poizkusit, da rata
- otroku (in mami) zna bit vroče v zelo vročem vremenu, ker se res ornk tiščita (kar je v hladnem vremenu plus)
- otroček se lahko precej manj premika (kar je na terenu dostikrat plus;)
- za moške je tale "origami" navadno malo prekompliciran in se sami verjetno ne bojo spravili omotavat ko sviloprejka:D. Bojo pa nesli, če jim ga vi naštimate in če trak ne bo glih roza;). Vseeno bo večina verjetno imela rajši meitaj.
Takole zgleda tale bubamara:D Trakovi so lahko iz različnih (vendar NARAVNIH) materialov
- jaz imam 2 iz tankega bombaža, tkanega (torej tkanina, ki se ne razteza toliko in mi super služita). Prednost tankega bombaža (tkanega) je predvsem cena:D in pa to, da je res lahen (zelo fajn za poleti in za kadar imaš še bundo čez - računajte, da pridejo ipak 3 plasti...) in lahek (fajn, če nosiš trak s seboj za rezervo - recimo jaz imam vedno enega v vozičku, enega v avtu, kamorkoli grem, ena nosilka gre z mano:D).
Nekateri nosijo take zelo težke trakove, verjetno se počutijo bolj ziher, če dajo otroka v debelo blago, ne vem. Vendar vam garantiram, da se tale blaga ne strgajo kar tako, pa čeprav so čisto tanka:). Tale črtasti je bil res veliko v uporabi, pri vseh 3, pa je še vedno močen in zanesljiv:)
Obstajajo pa tudi taki iz jerseya (ki bi ga tudi imela, če bi bile trenutne finance naklonjene nakupu 5 metrov jerseya:D - nimajo več na kilo, pa je zadeva kar draga...) Prednost jersaya je to, da ga ni treba robit, pa da se malo razteza, zato ni tako pomembno, kako lepo ga naštimate - če vam je tole zavezovanje znanstvena fantastika, mogoče boljša opcija.
Podobna reč kar se prednosti in slabosti tiče, je meitai, samo da ga je 
+ lažje dat gor, ker ne moreš falit
+ bodo znali dat gor tudi očetje;)
+ ima lahko vgrajen žep (lahko bi ga tudi na wrap dali, samo potem je haklih, da daš ravno tisti del točno tja, pa nimaš več toliko možnosti zavezovanja
+ ima lahko takole kapuco za zaspat, da drži glavico
+ otrok ima malo več manevrskega prostora z rokicami in nogicami (to lahko sicer tudi pri traku naredite, če ga pač zrolate bolj na strah, zgužvate skup, skratka)
Tudi meitai lahko nosite spredaj ali zadaj
 in je prav tako primeren za pot v hribe ali po terenu.
Če je mraz, skrijete rokice not, če je toplo, jih lahko da ven, pa maha okoli.

Meitai sem imela namen naredit že pri Ronji, pa mi nekak ni zneslo:D in sem ga šele pri Svitu:D. Sem se spraševala, če se splača, zdaj samo za enega otroka, pa kmalu bo shodil,... Ampak mi ni bilo nikoli žal, da sem se spravila in ga sešila! Zadeva je res fajn. Wrap je super, samo trak je dolg in traja, da ga zavežeš in medtem se konci radi po tleh vlečejo.. In če si zdaj zunaj, je potem to vse mokro/svinjsko. To mi ni všeč. To je prednost meitaia. Razmišljam, da bi si naredila še enega, s klipsnami, bi bilo alfa samčku lažje za zapenjat:) 


Še par nasvetov: če bi rade, da nosi otroka kdaj tudi njegov oče, potem naredite nosilke, ki bojo všeč moškemu delu družine;) Hot pink in lila nista ravno prva izbira;) če veste, da boste edine, ki boste nosile, si dajte duška (če mislite imet več otrok in še ne veste spola naslednjega otroka (večinoma ne vemo;)), potem se mogoče splača mislit, razen če boste za vsakega otroka kupovali posebej - kar mi bo mogoče celo kdaj prav prišlo, haha. 

Če bi rade, da se otrok dobro počuti not, vadite parkrat devanje otroka not z lutko/igračko. To dejansko pomaga! Vsaka, ki sem jo v to prepričala, ali pa da sem bila zraven, ko je imela pravo dete s seboj, ni mogla prehvalit teh nosilk! 
Če pa otrok ne mara bit not (baje obstajajo taki, ne vem, pri meni so vsi radi bili - tako moji kot tuji;), pa pač noče. Vendar imam po izkušnjah sodeč občutek, da je glavni razlog, da zasovražijo nosilke, prekladanje, predno pridejo not in pa čudne pozicije, kadar jih starši čudno not dajo. Pazite, da so not simetrično in ne težite jim, če hočejo pa glavico naslonit na eno stran na vas - pa ne jih tlačit dol, če hočejo gledat ven in se držijo za rob slinga in se dvigajo ob njem (kot mali na 1. sliki, ker kuka ven).

Če bo katero zanimalo več o nosilkah, naj se javi. Če bi katera rada imela tak sling (pouch, wrap ali meitai, naj se tudi javi. Cena je najbolj odvisna od blaga, sama imam z njim dela cca 2-3 ure (s trakom pa seveda manj;), odvisno od želja. 
Nekoč dobite še poročilo o ostalih nosilkah: še za ringsling (tudi naredila, ni moj omiljeni, tiste obroče ej treba skoz nekaj štimat) in za podeagi (ki se mi zdi čisto nepraktičen za eno pošteno Slovanko - beri velike joške;) - to je narejeno za postavice gracilnih Korejk...) Ampak mogoče bojo vam ravno ti všeč, nikoli se ne ve. No, do naslednjič:)

Lepo nosite otročičke:)

18 komentarjev:

MMP pravi ...

Živjo!
Tele nosilke me zadnje čase matrajo. In ker sem v drugo noseča, prvič smo pa rabli samo kengurujčka, sem rekla, tokrat pa res. Zdaj smo pa ugotovili, da bo treba okoli nosit dve mali bubi in ne samo eno. :) A se ti zdi, da bi to šlo? Na spletu sem našla variante, ko v traku nosijo oba dvojčka hkrati, sam bi bila vesela komentarja koga, ki zna to uporabljati vsaj na enem otročku in kako izvedljivo se ti zdi. :)
Hvala, pa hvala za super blog. Ogromno idej dobim tukaj!

veri pravi ...

Ja, da se, probala sem tudi že, tako da se preverjeno da nosit dva otroka hkrati, vendar pa je tu en ampak - tega ne priporočam:D. Samo zaradi mame, otroka se mata super, seveda;). Ampak računaj, da takoj po porodu ne smeš nosit več kot težo svojega dojenčka (ja, saj vem, da se tega nobena ne drži, samo še en otrok in to starejši je ipak kar konkretno čez dovoljeno težo...) Nosit dvojčka je eno (navadno so dvojčki tudi malo lažji že ko se rodijo in tudi še kar nekaj časa ostanejo pod povprečjem), nosit 1,5 letnika in dojenčka je pa malo težje. Če maš vsakega na eni strani, te bo vleklo na stran težjega otroka, recimo, če ju imaš spredaj in zadaj gre, vendar je smotano za namontirat - 5x premisliš, ali se ti res splača;).
Če pride tako, da to res rabiš, priporočam, da nosiš starejšega otroka zadaj (v meitai-u ali traku), mlajšega otroka pa spredaj. Lahko naredim eno slikico, da vidiš, kako to izgleda ali pa če boš rabila nadaljna navodila, kako dva otroka spravit nase, povej. Vseeno je pa to bolj izhod v sili, ker si tako otovorjena ko osel - računaj, da moraš vzet zanju še kaj za preoblečt, pa za starejšega za pit, pa za oblečt, itd... Skratka - jaz sem takrat, ko se je mala rodila, hodila bolj tja, kjer je lahko šel voziček (sem ga pa zgurala čez svašta, čeprav ni glih za makadam narejen;). Da sem mela vsaj eno v vozičku, ker nosit dve res ni glih šala mala, pa čeprav sta suhici.

Veliko bolj priporočam, da mama nosi dojenčka, oči pa starejšega otroka, to se pa super obnese:D. Se pa seveda splača met potem dve nosilki, to pa definitivno:).

MMP pravi ...

Oh, hvala, malo sva se narobe razumeli. Pri ta veliki pupi smo glavno sezono nošnje že dali mimo, zdaj se raje sama sprehaja.
Mali bubici, ki sta na poti in bi ju hkrati nosila sta dejansko dvojčka. Zdaj sem tudi pogledala nekaj youtubov, sam se mi zdijo tej dojenčki tako speštani, pa nekam pokonci jih vsi držijo, ko sta noter dva in se mi tudi ne zdi prav. Ampak mogoče bo pa treba poskusit.
V tem primeru je najbrž boljši trak - a se ti zdi možno, da bi si nekako namontirala dva wrapa in v vsakega dala po enega dojenčka al je to čisto preveč nevarno in komplicirano? Sej vem, da kompliciram, sam sem mislila, da že vse obvladam, ko smo eno že dali skozi, zdaj je pa vse spet kot da bi blo prvič. :)
Mimogrede, če prav razumem te stvari tudi šivaš za prodajo? A cene je tudi mogoče izvedet al raje zasebno?

Ksenija pravi ...

Živijo.
Super :)
Mene pa zanima, od kdaj naprej (starosti otroka / dojenčka) je priporočeno nositi v traku (zaradi pokončnega položaja)?

Hvala in lp

veri pravi ...

Tu se dostikrat mešata dve stvari, ki po mojem nista čisto isto: kengurujčkanje, kot ga pojmujejo v porodnišnici in dejansko zelo pomaga že nedonošenim otrokom pa tudi navadnim je fajn (to pomeni, da otrok leži na tvojih prsih z razkrečenima nogicama po žabje), vendar si v tem primeru v polsedečem položaju, tako da ne more dol past in ga ni treba nič vezat na sebe, da ostane tam, ker si ves čas kengurujčkanja bolj ali manj pri miru in se samo cartata:). To je seveda od rojstva dalje, vendar to nima veze z nosilkami, vsaj po mojem mnenju.
Drugo pa je nošenje v kengurujčku , ki ga pediatri odsvetujejo, vsaj do nekje 9. meseca, torej po 9. mesecu oz. ko je v sede popolnoma samostojen in še kam sam pride;).

Ker je v traku otrokova hrbtenica vseeno precej manj obremenjena, ker se teža razporedi, ker trak res objame celega otročka in ga privije k tebi, je to malo manj haklih (pa še glavico lahko podpira, če ga daš tako not, pravijo, da ni treba čakat tako dolgo, vseeno pa je boljše počakat s pokončnim položajem, dokler otrok ne drži glavice popolnoma sam oz. nekateri pediatri vseeno svetujejo, da počakate s tem dokler otrok ne sedi (torej cca 6 mesecev) .

Sama imam pri teh rečeh rajši sistem: better safety than sorry, tako da "kompliciram" in nosim tamalčke v vreči, šele kasneje pa v traku (od 6m dalje). Nekateri nosijo od rojstva dalje v traku, pa ni nič narobe z malimi, to je tako kot pri ostalih rečeh - ni nujno, da to kaj škodi, povem pa priporočila, ki sem jih sama upoštevala. Vedno je odvisno od več dejavnikov: dednost, koliko časa nosiš, kako ga gor naštimaš itd... Ampak ziher je ziher:D.

Anonimni pravi ...

Pozdravljena:)

Zelo so mi všeč tvoji blogi. Zelo so domiselni in zanimivi. Vse pohvale!

Imamo punčko staro 2 meseca in se zanimamo za tale pouch,ki izgleda prav fantastičen pripomoček. Na eni strani sem prebrala,da zdrži celo 16kg?Kaj ti praviš? Pri tebi sem namreč prebrala, da je že pri 9kg malce težje nosit,verjetno če nosiš dlje časa, kajne?

Skratka koliko bi prišla izdelava tegale poucha?

Hvala! :))

veri pravi ...

Pouch zdrži tudi po moje vsaj 16 kil, vsaj ti, ki jih šivam - Svit ima trenutno čez 10 kil in ko je ornk oblečen, je gotovo blizu 12, pa včasih dam not še kak foto,... pa ni noben problem, da bi kaki šivi pokali (itak grem tu bolj na ziher in naredim 3jni šiv in še enega zraven za vsak slučaj). Vendar pa je na daljše razdalje težko nosit otroka samo na eni rami.
Sicer se ti teža razporedi čez obe rameni, vendar pa je vseeno obremenjena samo ena rama in po 9ih kilah se ti to kmalu začne zdet problem;). Samo za po kuhinji prekladat, dokler kuhaš ali pač rabiš obe roki ali za uspavat itd... je pa zakon tudi takrat:). Jaz svojega še vedno uporabljam, čeprav je mali že konkretno težji. Ne grem pa s pouchem na sprehod. Do vrtca pa (cca 300 m v eno smer). Tako da prav ti pride tudi kasneje, samo ni pa več za neke dolge ture. Za novorojenčke pa ga ni čez pouch, meni je to res najljubša in najbolj praktična nosilka!

Kar se cen tiče, je zelo odvisno od blaga, ker tu so cene res zelo zelo različne - jaz imam z njim cca 2,5-3 ure dela (odvisno malo od izvedbe).

Anonimni pravi ...

Hvala za tako izčrpen odgovor! :)

Glede blaga..Iz kakšnega blaga je tvoj?Kaj se tebi zdi uredu?

Meni je najbolj pomembno, da je lepe barve(oziroma lep vzorec) hehe:D na blago se ne spoznam popolnoma nič:D

Anonimni pravi ...

Wow,kapo dol, da ti uspe vse tole sami zašiti in to pri treh otrocih! Pa hvala za vse informacije! Ker vidim, da obvladaš "sceno" te bi povprašala še za en nasvet: naša mala (5m) je blazno radovedna in se posledično do zdaj ni bila pripravljena nosit v ničemer, razen v kenguruju, kjer je lahko pokonci in lahko gleda naprej (in uživa). Poskusili smo že pouch in boba carrier, wrap pa se mi zdi nekoliko preveč kompliciran za našerazmere(traja, da ga "namontiraš" gor, naša mala pa je zelooo neučakana). Imaš glede tega kakšen nasvet? Za kako bolj zdravo varianto kenguruja ali kaj podobnega? Maša

veri pravi ...

Alternativa kenguruju je meitai, malo bolj podpira nogice - do kolen in če si tako naštimaš, lahko tudi stopala zahaklaš kot v stremena, bolj je otrok stisnjen k tebi, je bolj vzdržljiv, vsaj po mojih izkušnjah (sem mela kenguruja, ga dobesedno parkrat uporabila in se je začel parat po šivih, pa ni bil nek đabičarski... meitai pa uporabljam praktično vsak dan pa še nikjer nič ne poka:)), predvsem pa je precej manjši od tiste živine, kar je meni zelo važno - ne maram tovorit več kot je nujno potrebno, ker se že tega nabere za en hribolazniški ruzak:D Pač pri 3 otrocih so to 3 vetrovke, 3 bidoni, 3 malice, (plus zame;)... torej imam rajši nosilko, ki se da na malo zložit:)

veri pravi ...

Aja, še to: meitai se lahko namesto zavezovanja pritrjuje tudi tako kot kenguru - s klipsnami, da je potem "montaža" hitrejša. Če ga velikokrat nosita oba starša v isti nosilki, je zavezovanje praviloma lažje, ker vsi vemo, kako luštno je preštimavat tiste klipsne;). Če pa ga nosi samo en, potem je verjetno bolj enostavno met klipsne naštimane nase in to je to. Res pa je, da je treba spet malo štimat glede na to, koliko si oblečen - ampak to ni toliko kot je razlike med nama (moj alfa samček je precej plečat, (kaj naj, če so mi pač všeč fantje s širokimi ramami:D),jaz sem pa en pikinezer:D).

Anonimni pravi ...

Hvala za hiter odgovor! To pomeni, da bi jo lahko tudi v mei taiu obrnila naprej? Ti to še izdeluješ po naročilu? Če ja, me zanima kakšna bi bila okvirna cena (s takim blagom, kot si ga uporabila za svojega, recimo) in kako hitro ga lahko narediš? Ima pa naša že večkot 8kg, tako da bi mogla bit stvar kar vzdržljiva.. Lp,Maša

veri pravi ...

Ja, seveda lahko tudi v meitaiu obrneš otroka naprej. Je pa to iz razvojnega vidika manj priporočljivo pri vseh nosilkah, ker se v položaju naprej noge ne morejo tako dobro fiksirat. Če ne nosiš dolgo, pa itak ni problem. Sem nosila v obe strani, pa sem ugotovila, da nama bolj paše, da je na hrbtu, kadar bi rad gledal naprej:) Bolj udobno za oba:). Na trebuščku je pa za crkjlanje, to super pride, kadar ima otroček kako krizo (zobki, vrtec,...)
Lahko naredim po naročilu, ja, do zdaj so bile še vse zadovoljne:) Točno to blago je bilo pa iz mamine zaloge na morju, tako da mislim, da nimam enakega. Srednje notranje blago (ki se ga ne vidi), mora bit močno in trdno, ker to nosi otroka, nanj so vse naramnice prišite, itd... ostala dva dela (spredaj in zadaj, kar je lahko različno, po želji), pa sta lahko corti ali trendi ali karkšnokoil pač želiš. Cena je precej odvisna od blaga, iz cenejšega (recimo Ikeino, vendar imam na voljo samo to, kar imam doma;) pride okoli 45-48 €.
če te zanima, mi piši na mail: verazgonik@gmail.com, da ne bom tu delala celega romana o žepkih, klipsnah in blagih, kar bi si želela:D.

Anonimni pravi ...

Pozdravljena,

sem redna bralka vašega foruma in vsak dan komaj čakam na novo objavo :)

Imam sinčka, starega 3 mesece, in do zdaj se je zelo rad vozil v vozičku. Zadnje par dni se nikakor noče več vozit in joka, ko ga pa ven vzamem, pa ves srečen okrog gleda :)
Zdaj gledam za kakšno nosilko in po vaših opisih se mi zdi najboljša vreča Pouch. Zanima me, a otroček kaj vidi ven, ali samo leži? Vreče še vedno sami izdelujete?

Hvala za vaš čas in odgovor.

P.S.: pisala sem vam tudi sporočilo na RR forum. Lahko se tam naprej pomeniva, če vam je prav.

Lep dan.


U

Anonimni pravi ...

Pozdravljeni!
Prvič berem vaš forum, naletela sem nanj, ko sem iskala informacije o nosilkah za dojenčke. Kolikšna p aje cena vašega poucha?

Unknown pravi ...

Pozdravljeni!

Še delate pouch? Jaz bi imela. Moj e-mail: inchy13@gmail.com. Prosim javite mi in se zmeniva za podrobnosti. Hvala

Unknown pravi ...

Pozdravljeni!

Zanima me, če še izdelujete nosilke?
Če da, prosim javite na rotarpolona1@gmail.com

Hvala za odgovor in lep pozdrav!

veri pravi ...

Še delam, kadar me kdo pocuka, z veseljem:).