27 november 2020

Kako popravimo najljubšo posodico - in presenečenje

 Otrokom je dostikrat kakšna skodelica posebej ljuba in je velik problem, če se razbije (in roko na srce, tudi nekaterim odraslim;), ehk, ehkm... saj ste prebrali mojo objavo o moji najljubši šalci, ne?;)

Včasih je treba zlepit koščke skup kot sestavljanko in tisto res zahteva precej živcev (nimam slikice, bom poskusila jutri slikat, zdaj je tema;)... Sploh ker se dvokomponentne plastike, ki lepijo porcelan, dolgo sušijo in se med tem vse podira... Ampak kadar se odlomi samo en košček... no, v takem primeru posodico res lahko popravimo... Če koga zanima, kako, si lahko pogleda na mojem čisto svežem youtube kanalu, hehe. *Je sicer v angleščini, da bi bilo uporabno čim več ljudem, ampak večine verjetno to ne bo motilo (sicer pa izklopite zvok, hehe;). 

Če vam je zanimivo, se naročite (subscribe), bom vesela, hihi in če poznate koga, ki bi mu lahko bilo všeč kaj podobnega, širite novico:). Vsakega mnenja bom vesela, saj bi rada naredila zadevo uporabno in zabavno, da malo popestri tele dni ljudem, ki so doma in mogoče že vsega siti;)... Ker idej, kako to naredit, mi res ne manjka, hehe. In če se imamo lahko mi fajn v tejle situaciji, zakaj se ne bi imeli še drugi? Ja, to pišem ob 3:20 ponoči - to pa res ni razlog, da se ne bi imela fajn, hehe:) Nisem rekla, da je idealno, samo da je fajn;).

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

super youtube kanal

veri pravi ...

Hvala, trenutno je še malo prazen, ampak upam, da se bo to kmalu spremenilo;).