19 maj 2020

Rojstni dan

Ne, nimam ga danes, danes ga ima moja prijateljica (vse najboljše!). Imela sem ga pa sredi najhujše korone in bilo je super!:) Takole so me moji presenetili že za zajtrk:).
Seveda si nisem upala vstat iz postelje, dokler ne bojo gotovi in očija so zbudili že ob 7h:D, zato je bil cel dan neprespan... Da vas ne bi slike preveč zavedle;)... Življenje ni popolno, je pa lahko vseeno zelo lepo:)
Prva darila sem dobila že pri zajtrku! Mali mi je naredil (pod očijevim nadzorom) domače karamele! Za okrasit mafine, ki sta mi jih maladva spekla - vsak eno vrsto:) In mali je lastnoročno napisal čisto pravo nalepko s sestavinami (100% sladkor - to je nekaj zame, slakosnedko!), predlogom za serviranje, rokom uporabe, itd... In še prav potrudil se je s pisavo!!!
Zlatolaska mi je dala kupon za zamotit bratca, če bi ga slučajno rabila že pred kosilom, ko pri torti tradicionalno dajemo darila:) Če bom kdaj rabila kaj delat, ker ona ga res zna zamotit;)... Tega se je on razveselil še bolj kot jaz:D. Ker ve, da to pomeni igranje s svojo najljubšo mlajšo sestrico! Seveda ga bom pa z veseljem izkoristila! Verjetno prav kmalu:) Zdaj ga imam v sobi, da me gleda, ker sta blondinčka tako srčkana:)
Mala je za rojstni dan dobila štanco za črke in zdaj vsakemu za vsak praznik nekaj okrasi:)
Ko sem bila mala, sem si vedno želela, da bi bil rojstni dan nekaj posebnega, da bi imela zabavo s svojimi prijatelji ali kaj podobnega. Takrat to še ni bilo tako moderno in navadno smo bili takrat na morju in nisem videla svojih prijateljev, danes pa  mi je veliko ljubše, če mi na moj rojstni dan ni treba nikamor it:D. Ampak vedno je pa fino, če je tvoj rojstni dan nekaj posebnega in se kdo potrudi, da ti naredi lep dan:).
In ne moreš verjet, kako jim je vsem skupaj uspelo, kljub koroni in temu, da je bilo vse zaprto, mi naredit toliko lepih daril in pozornosti! Zgoraj mi je temnolaska naredila blokec za risat in domačo kremo za masiranje (ker mi je pred leti najljubši alfa samček dal masažno mizo in kupon za domačo masažo, neprenosljiv in neuničljiv - eno najlepših daril, kar sem jih kdaj dobila!:). Metino mazilo zelo lepo diši in prav lično je bilo pakirano. Ampak tole darilce spodaj pa je res posrečeno!
Tole je bilo prav ganljivo posrečeno - in temnolaskina originalna ideja! V vsako luščino pistacij je skrila en papirček z lastnostjo in jih zalepila na na kartonček. Potem sem jih eno po eno odluščila iz kartončka in brala: "Mami, ti si:....
Ko sem obrnila kartonček, sem se malo bala, da bojo na drugi strani pa slabe lastnosti:D... Pa niso bile:) V zadnjem je pisalo "Cmok" in spodaj njen podpis:). Tako luškano in res sem skoraj jokala zraven!
Podobna ideja, a malo drugačna je bila tale zlatolaskina mini knjižica, kjer je na vsakem krogcu pisalo, kakšna sem v njenih očeh (ker v resnici nisem ravno tako pametna kot sova in lepa kot itd...), ju čaka še trd pristanek na resničnost... Se že bojim, kako bo to izgledalo, ker mi je v bistvu malo čudno, da me tako idealizirata... Vem, da je idealiziranje staršev normalno, ampak sama se ne spomnim, da bi tako zelo idealizirala svojo mamo;).
Tole vidrico pa mi je naredil mali iz kartona in jo napolnil z darili - tiste elastike, ki visijo ven, so del doma narejene maske, da bom lahko šla v trgovino ali kamorkoli bom pač morala:).
Dal mi je še eno darilo, ki se je samo odprlo, ko si vzel dol pokrovček - mali so res iznajdljivi! Dobila sem čisto prave nove voščenke, frutabele in svinčnik, ker pač res rada rišem:)
In najbolj nežno slikico na svetu! (tudi on zelo rad riše) Naju, kako se objemava... Ne moreš, da ti to ne bi naredilo dneva!
In še ni konec! Vsa darila so sami zapakirali, sami so se spomnili kako in vse so naredili brez česarkoli od drugod, ker se takrat to niti ni dalo, tudi če bi hoteli:D Mala mi je takole ovila svoja darila
V doma potiskanem papirju je bil doma narejen šopek:
Ampak to ni bil navaden šopek...
To je bil šopek štampiljk! In to doma narejenih! Sama jih je izrezala iz gume in sama je iz lesa izrezljala držala! In prav lepo tiskajo!
V drugem zavitku pa sta bili dve slikici (moji najljubši hobiji:)) v okvirčku (odslužen tok za filme od njenega fotoaparata) - mali znajo vse reciklirat (bogve, kje so to vzeli:D)
Upam, da ste imeli vsi bikci in bikice in ovenčki in ovnice lepe rojstne dni, čeprav verjetno drugačne, kot ste si pred korono zamislili. Moj, moram priznat, ni bil prav dosti drugačen, tudi sicer mi je najljubše, če sem s tistimi, ki jih imam najrajši in na srečo sem lahko bila z njimi tudi letos:) Uživajte vračanje v normalo, kakorkoli že to izgleda in uživajte v tem, kar vam je bilo v izolaciji všeč:) Meni je moj rojstni dan bil res zelo! Hvala otroci in lubi! Njegovega darila (tablica za riiiiiisaaaaat!) nisem slikala, ni bilo DIY:D, ga pa vsak dan uporabljam in če mi dobro uspe naštudirat Procreate, boste še tu lahko videli kako slikico:)... Hvala za lep dan!

Ni komentarjev: