27 marec 2013

Snežena miza in stolčki

Ja, vem, vsi ga imamo že poln kufer. Kamorakoli se obrnem, povsod se VSI pritožujejo nad njim. Snegom. Ampak tu je, kaj čemo zdaj? Skopnel zaradi pritoževanja ne bo, zakaj ga ne bi torej izkorisitili? Torej: "if you can't beat them, join them!" Dobesedno, hehe. Zato smo šle danes na sneg.

Otrokom je namreč sneg, sploh tak lep, bel, svež... še vedno čisto enako všeč kot na začetku zime:). In ker mi je ostalo še kar nekaj idej, kaj počet na snegu in ker sem končno našla nekje eno tako veliko škatlo, sem se spravila z njima ven na eno dolgo popoldne (vsaj dnevi so daljši, če je že minus:). Priznam, da se mi čisto nič ni dalo, ampak se je pa vsekakor splačalo:)

Mizico in stolčke je zelo enostavno naredit: večjo škatlo ali posodo napolnite s snegom in fino poteptate, da se sprime skup. Zadevo obrnete in mizica je tu:

Za kozarčka  smo vzeli model prava kozarca, za stolčka pa posodo za testo, ki je dovolj velika. Za večje otroke bi se dobro obnesle posode od zidne barve za stole in sodi za olje za mizico.

Čin!

Na exs!

Manjkala nam je še potička, ki jo je Lejla že spekla:)

In zvrnila na mizico:

Potem smo za dobro mero naredile še enega snežaka. Dobil je kar snežen klobuk, saj smo "kit za snežaka" že pospravili v najtemnejši kotiček v kleti, saj si nisva mislila, da bomo letos še delali snežake... Na srečo pa je metla še ostala na dosegu roke:)

In obvezna slika s snežakom:D. Mislim, da bomo nekoč lahko naredile cel album, če bosta vsako leto tako pridno delali snežake:)

Greste tudi vi na sneg? Ko sem tekala gor in dol po stopnicah s temile posodami, odklepala vrata, ki se ne odklepajo, kjer je bila metla, itd... sem kar malo zavidala vsem, ki imate pred hišo vrt, kamor spustite otroke, vi pa lahko v miru doma pijete čaj in samo skozi okno podajate pripomočke, ki jih rabijo:). Ampak punci sta bili res navdušeni, zato se je splačalo premagat lenobo, hehe.

Ni komentarjev: