08 julij 2012

Ježki za zaključek vrtca

Junija so imele vse skupine zaključek in seveda tudi naši ježki:). In ker je na vsakem zaključku treba tudi kaj prigriznit, smo s puncama naredile ježke za ježke:
Ker imamo zadnje čase res nabite dni, ta dan pa sta celo šli v vrtec, ker je imel mali pregled pri zdravniku, pa ker morata punci seveda bit zraven pri čisto vseh delih procesa:D, smo se odločile za noro enostavno varianto: 
Kupljene oblate rahlo navlažiš med dvema krpama, da postanejo malo bolj mehki in se jih lažje reže, nakar jih razrežeš v ovalne oblike s pomočjo izsekovalca za piškote in kuhinjskih škarij.

To so tla, ki bodo držala ježke, da jih bo lažje jemat iz pladnja. Za telo pa vržete 2 paklca čokoladnih napolitank v multipraktik (sekljalnik), da jih "razturi v nepovrat" in dobite tako fajn maso, ki se jo da lepo oblikovat z (mokrimi, da se bo manj prijemalo) rokami v kroglice oz. v našem primeru jajčaste oblike za ježkovo telo. Če imate več časa in volje, seveda naredite svojo maso - recimo kot za "čokoladne kroglice ali ježke" in bo še boljše, ampak če vas čas priganja, pa ne komplicirajte: otroci jejo z očmi in navsezadnje tudi čokoladne napolitanke niso ravno zanič, a ne?;)

Ko imajo ježko telo, rabijo samo še bodice: vzamete bobi palčke (po možnosti kakšne, ki niso preveč slane), jih nalomite na cca 3 cm dolge palčke in jih zapičite v telo. Namesto palčk lahko uporabite na palčke narezane mandlje, vendar jih v naši trgovini niso imeli, mene pa je čas priganjal, da bi to počela na roke;)
 Evo, to je to:) Ježki so gotovo v dobri uri s pomočji 4ih malih rokic (in "pomočjo" še 2 še manjših rokic, ki so poizkušale delat štalo iz slinga:)

Takole pa se je Lejla sladkala na zaključku:) Ježki so vsi šli, tako da so bili očitno ok, čeprav ne ravno kulinarična mojstrovina ali gastronomsko doživetje - ampak kot rečeno: tudi čokoladne napolitanke so čisto užitne;).

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Super zadeva!...zagotovo jo bom uporabila tudi v vrtcu...posebej zato, ker je nadvse enostavna in skoraj vse lahko otroci naredijo sami...se priporočam še za kakšno takšno simpl zadevico ;)....osebno bi me nadvse razveselilo, če bi nekdo na zaključek prinesel takšno posrečeno stvarco...malo takih...kapo dol ...zopet :)))
lp Veronika (Pelin)

Anonimni pravi ...

Meni sicer sladko + slano ne gre skupaj, ampak za poskusit pa bi blo. Mi arašidi + čokalada tudi niso šli, pa sem se motila :)

Anonimni pravi ...

So mi pa všeč tvoje ideje ker so res takšne izi (tudi estetsko ;)), ampak če so dobre, to niti ni pomembno.

veri pravi ...

Ja, jaz sem bila tudi skeptična glede bobi palčk v sladkarijah... Ampak tamali totalno navalijo:D. Sem že enkrat prej delala mafine s slanimi presticami na vrh (kao metuljčki), pa so bili tudi hit, potem sem enkrat naredila energijček, kjer je bilo suho sadje in oreški in tudi te prestice in so vsi 3je čisto nori na to, tako da ga še zdaj dostikrat neredimo... Tako da se splača probat za otroke (vseeno pa rajši vzamem kake manj slane palčke;).

Je pa res - so čisto izi zadeve - ker če hočeš, da otroci res SAMI naredijo, ne da ti karkoli popravljaš za njimi (in to je seveda strašansko pomembno:), potem boljše, da ne zakompliciraš preveč;). Se tudi jaz učim (nekomplicirat). Se mi zdi, da je veliko lažje naredit popolno krasno torto sama, kot pa eno enostavno reč z otroki zraven:D. Ampak drugo si bojo bolj zapomnili...