15 januar 2011

Piranski akvarij

Tretja in meni najbolj simpatična možnost za zimske izlete pa so izleti na morje (ne, to nisem jaz, to je dedijeva prijateljica, jaz sem slikala):
Ja, zimi lahko dejansko zbežite nekam, kjer je je manj - torej kjer je vsaj malo bolj toplo in običajno bolj sončno.
Vedno se mi je zdelo nenavadno, da so moji primorski sošolci na faksu skliznili že v četrtek domov, medtem ko se štajercem ni nikoli mudilo in so večino vikendov ostajali v Lj. No, ko nas je enkrat sošolka povabila k sebi na primorsko, mi je bilo jasno, zakaj... In zdaj zelo radi hodimo dol, sploh ker nas zdaj tam čaka dedi:)
No, ampak v skladu z novoletnim sklepom lani, sva tudi na primorskem poiskala nekaj možnih izletov in najbolj simpatičen in najbolj primeren za malčke je prav gotovo Piranski akvarij!
Če ga že dolgo niste videli, boste gotovo presenečeni, ker je zdaj res lepo urejen! Včasih je bil res milo rečeno zanemarjen, ampak zdaj je res lep, majčken, ampak luškan, čist, prijeten in NI drag.
Res fajn stvar, ko boste v Piranu, pojdite pogledat, ne bo vam žal, videli boste lahko veliko zelo markantnih vodnih živali in nekateri akvariji so postavljeni dovolj nizko, da lahko opazujejo tudi najmanjši otroci (drugje pač dvignete malčka):
Nama je bila obema všeč velikost oz. majhnost akvarija, saj je res ravno prav velik, da je malčkom še zanimivo (do konca), da se ne izgubljaš kot v velikih halah galerij in nisi utrujen od vsega letanja in se zato lahko res posvetiš ogledu, ne pa letanju za malčki in da je povsod nekaj za pogledat. Je pa kaj videt:) Od ugorja:
Do skata:
Morske mačke:
Pisanih prebivalcev morskega dna:
Raki in raznorazne ribe (ja, tu sem pozabila izključit fleš, mi je še zdaj žal - zaradi živali, ne zaradi slike):
Pa seveda tisti, ki jih večinoma poznamo kot krogce na krožniku, ampak v živo so veliko bolj zanimivi - kalamari oz. lignji:
 In neverjetno markantna hobotnica - ta žival je tako zelo lepa, pametna, simpatična in res pravi navdih - barve in premikanje, eleganca in popolnoma drug sistem vsega - premikanja,... še oči ima ravno obratne kot mi, pa vseeno super vidi... Ma, hobotnice so res nore, sploh ko jo vidiš tako od blizu v živo:
In še marsikaj, kar boste morali it sami pogledat;)

Ni komentarjev: