30 marec 2020

Dan zdravnikov, svinčnikov in torrentov

Danes je dan zdravnikov, dan svinčnikov in dan torrentov. In vse troje je trenutno zelo aktualno:). Upam, da prvih ne boste potrebovali, vseeno jim pa lahko naredite kaj v zahvalo, če lepo skrbijo za vas. Mi imamo ODLIIIIIČNO zobozdravnico za otroke in sem ji lani iz Fimo mase naredila tole miško za darilce, da bo lažje učila svoje male paciente, kako si pridno ščetkat zobke:
Za tako reč ne rabiš veliko materiala - kako nikakvo ali pa staro zobno ščetko, ki si jo pred tem umil in dal v pomivalni stroj in en ali dva paketka Fimo mase. Pa je naredila veliko veselja:) Letos mi je potožila, da so ji pacienti odlomili uhelj, jo imata pa še vedno s sestro spravljeno:D. In sta si zaželeli kakšno sliko. Zna bit, da bodo tudi vaši zdravniki/ce veseli kakšne take malenkosti:). Lahko svoji zdravnici nariše kako risbico mali pacient, v vseh ordinacijah vidim take slike...

Potem je danes dan svinčnikov. Trenutno so gotovo zelo v uporabi, saj doma vsi pišemo vse mogoče: za delo, za šolo, listke za v trgovino, sezname, kaj je treba naredit, itd... Ma, svinčniki vedno prav pridejo, jaz sem včasih ves čas nosila enega v žepu (potem ko je kup mojih žepov dobilo luknje, sem malo opustila to navado:D) Ampak svinčniki nas rešujejo v situacijah, ko nimamo na voljo veliko materiala - takole so si mali na morju naredili "tipkovnico" - in to po abecedi! - iz škatle za jajca in kartona škatle za testnine.
 Dan torrentov pa... Jah, a me bo kdo prijavil, če napišem, da se mi zdijo v redu? Zdi se mi, da malo manjšajo razredne razlike, saj se tako lahko tudi kak nepriviligiran otrok nauči kakega programa, tudi manj drage in znane univerze pridejo do kakega ok članka itd... In trenutno so gotovo v polnem pogonu;). 

Mimogrede: danes je tudi dan sprehodov v park, ampak ker nas je v soboto iz parka pregnala policija, čeprav smo bili vsak na svojem koncu, si vas tja skoraj ne upam povabit;). Mogoče ko bo tega konec, si naredimo spet en dan sprehodov v park:).
Torej, upam, da ste za danes končali z delom in lahko uživate s svojimi najlubšimi:)

Ni komentarjev: