07 marec 2022

Voščilnice za dan žena

Uf, tale objava pa čaka že skoraj 10 let:D Še iz prejšnjega stanovanja, z dvema malima ustvarjalkama:) Ker vam ne morem poslat prave kartice, sem vam pred leti pošiljala tole digitalno tortico:) - in še vedno stojim za tem, kar sem napisala. Letos pa o malih, hitrih čestitkah:) *Ja, vedno sem jim dovolila, da se doma oblačijo, kakor želijo. Za ven pa smo malo prilagodile (včasih:D). **In ja, temnolaska, to je tvoj slavni ovratniček, hehe;). Si bila pa zelo luškana z njim;).
 
Če kdo rabi idejo za voščilnico, ki jo lahko izdela malček (skoraj) sam - je ena luštna tu. Tale z v tulipan zapognjenim kvadratom je pa tudi zelo enostavna: kvadrat zapogneš po diagonali, da dobiš trikotnik. POtem temu zapogneš konca navzgor, da dobiš tuplipan - izredno enostavno in še mali otroci znajo. Nalepijo to na kartico, dodajo steblo in svoje čečkarije in to je to:)
 Takrat sta za dan žena naredili čestitki. Jaz pa sem jima naredila predpasničeka in dala cedilce z dvema mini lopatkama - kupljeno na tržnici, pri "Ribnčanu", če se ne motim:). Ker bojo tudi male punčke nekoč ženske:)
 
Če rabite ideje za darila za babice, pa je ena enostavna tukaj, to je pregovorno še lažje kot za najstnice;). Za prijateljice pa tako verjetno veste, če ste take sorte prijateljice, da se obdarujete za praznike (večina nas verjetno nima časa in energije:D, pa nič zato, glavno da vejo, da jih imamo rade, na kakršenkoli način že;). Ampak če rabite, tu so ideje za ženske:)

Ni komentarjev: