22 marec 2022

Ajoj, če ne objavljam sproti ves čas, kar pozabim... Pa mam že vse skup že od pusta napisano...
Kaj so bili letos mali za pusta? Zlatolaska je bila PRVI DEL KNJIGE VINETOU - jap, tako zelo natančno! Kostum je naredila 100% sama, brez moje pomoči, tudi pobarvala ga je sama (in moram priznat, da sem pokala od ponosa - ne vem, če bi sama znala tako dobro posnemat tega ilustratorja - ki nama sicer ni preveč všeč, ampak posnela ga je pa idealno:D)

Kostum, narejen 100% iz recikliranih škatel! Pa še sama ga je naredila! Čisto sama, tudi poslikala ga je sama, jaz se niti čopiča nisem dotaknila, dobesedno!  

Na sprednji strani ima celo stran, ki se odpre!!! In kjer je dejansko napisala odlomek iz knjige!!! Njena ideja, njena izvedba, bravo mala! Ne vem, kaj imajo ljudje toliko proti najstnikom! Ves čas sem se tresla, kako bo, ko bom imela 2 najstnici (ker sta pač manj kot leto in pol razlike;) in naj bi bila to najbolj zahtevna oblika odnosa, kjer vse poka (mama in najstnica - jaz mam pa to 2x... pa zaenkrat moram priznat, da je to verjetno najlepše obdobje! Otroci so še vedno otroci, še vedno so luštni, pa iskreni pa vse, kar je na otrocih luškano... pa hkrati znajo že marsikaj, naredijo marsikaj, pomagajo, prenesejo šalo na svoj račun, so hitri... ma ne vem, no... meni so najstniki (zaenkrat:D) zakon! No, poročam čez par let... mogoče bo res groza in me vse hudo še čaka in se bom nažrla zarečenega kruha (pa že navadnega kruha ne pojem prav dosti)... Ampak zaenkrat se res nimam kaj pritoževat!

Celo dejansko je prepisala eno stran v knjigi gor!!!
 
Mali je bil Londonski čuvaj - in moram priznat, da sem prav vesela, kako dobro je izpadel, sploh glede na količino vloženega dela - vse skup sem mela v pol ure fertig - verižico in gumbe si je pa tako sam našil gor na kapo in jopič in tiste manšete iz v zlato pobarvanih wc rolic:D. Kapa je iz ostankov umetnega krzna in je edino, kar sem za kateregakoli od teh kostumov sploh kdaj kupila - vse ostalo dobimo, ker zdaj res ni težko dobit oblek - vsi se jih poskušajo znebit (to vem, odkar sem tudi sama poskušala podarit naše stare obleke, pa jih živ bog noče, čeprav so nekatere še čisto lepe:D; zdaj smo jih lahko dali za begunce - otroške bundice in tako bo verjetno prišlo prav)

Mali je hotel imet kapo točno tako kot pravi Londonski čuvaji, ki jih gre čez oči - nimam pojma, zakaj je to dobro, ampak tako pač imajo...

Pa še plastična puška, ki je ostala v stanovanju je prišla enkrat prav - in ko jo je prinesel v šolo, je tudi našel novega lsatnika zanjo - vsi veseli, hehe:) Mi imamo manj šare, ki je ne uporabljamo, prijateljček pa igračo, kakršno si želi:) Ker tega pa res nisem mogla dat v azilni dom...

Temnolaska je bila kaktus - njen kostum je narejen 100% iz ostankov blaga, ki smo jih dobili  - ker ima kaktus rebra, to, da je iz več delov, samo še doda k realističnosti:) Sintetike sicer praktično ne kupujem (razen umetnega krzna kdaj), šivam bolj ali manj samo iz naravnih materialov, sploh ne za tamale - ampak če dobimo neke koščke blaga, za katere vem, da bi sicer samo romali v smeti, jih spravim in predelam v kostume. Za en dan je vse ok. 

Kaktus, narejen iz ostankov krila od nekoga - tudi male koščke blaga se da čisto lepo porabit, samo malo več časa traja, da vse skup sešiješ - ampak vidi se pa na koncu nič oz. tiste črte celo dobro izgledajo, bolj kaktusovo:)

Na ta način lahko rešimo veliko smeti pred propadom in ne kupujemo novih - ker dejansko je nekega kvalitetnega naravnega blaga meni škoda za takle kostum, ki ga bo enkrat imela. Da bi kupovala poceni sintetiko za tole, mi ni iz naravovarstvenih razlogov, tole je pa super iz obeh strani - volk sit, koza cela, pa še ježki so se nakotili (zakaj ježki? Ker so temnolaskina ljuba žival;).

Se vidimo drugo leto z novimi kostumi:)


  

3 komentarji:

Ana pravi ...

Hihi. Pa saj si objavila tole.

Rubin. pravi ...

Malo demence že hihihi

veri pravi ...

haha, ups:D Ja, ne vem, če je že demanca, mislim, da bo pomanjkanje spanja;)