06 november 2012

Športni dan - Debeli rtič

Zadnjič je ena mamica spraševala za športne ideje - kaj športnega počet z otroki? Po pravici povedano, nisem nikoli o tem prav dosti razmišljala, ker ima to področje najljubši alfa samček čez. On je hudimano športno nadarjeno bitje in boljše, da se ne mešam preveč zraven, da jih še kaj narobe ne naučim:D. Gene za šport tako upam, da je on dal naprej, razen za gibčnost, tu bi bilo boljše, če bi moje vzeli:).
V moji glavi je bilo še nedolgo tega zelo zakoreninjeno prepričanje, da nimam pojma o športu in sem bolj nešportno bitje (čeprav imam rada šport), to je dediščina otroštva;). Zato mi je bilo hecno, kadar me je kdo naslavljal s "Ti, ki si bolj športna"... Jaz športna??? Ja, saj se skoz voziš z biciklom! Ja, v službo, to je prevozno sredstvo, ne pa šport. Pa z rolerji! Ja, to tudi grem, da nekam pridem, to je tudi prevozno sredstvo. Ja, pa plavat hodiš! Ja, ampak to je relaksacija, to je moj timeoff... Ja, saj ravno o tem govorim, da ti je šport time off. ?? Ok, potem sem pa športna:D. 
 
In tako sem zadnjič na enem sprehodu ob obali ugotavljala, da saj res vedno nekaj skačemo okoli (ampak noben od naju tega nima za šport)... Torej nekaj idej, kako se da en tak na izi sprehodek malo začinit z gibanjem:) (Ja, če se kdo sprašuje: Lejla ima gor pasja ušesa - dvoja so ostala od Ronjine zabave - in seveda sta jih imeli na sprehodu:D)
  
A nista srčkana? Ja, to nima veze s športom (čeprav tudi nosit dobrih 10 kil okoli cel sprehod ni zanemarljivo:D), ampak sta tako luškana, da sem ju morala dat gor!
No, takole se je se začelo... Šli smo na Debeli rtič, kjer je poleg plaže, zdravilišča in bazena urejen tudi tak mini športni parkec - različna orodja so in tečeš od enega do drugega in se tam razgibavaš, no, ampak o tem kasneje, najprej plaža:) Če se vam ne da vsega brat, špot je bolj spodaj, pač zaskrolajte:)

Tule sva gledala, kako poizkuša Ronja prit na tistole taveliko skalo pred njo in čakala, kdaj bo padla v vodo. Sva se ravno pogovarjala (iz varne razdalje, da naju ni slišala), koliko časa kdo stavi, da bo minilo, predno bo čisto mokra in koliko se bo potem drla (ona sovraži bit mokra, če ni v bani - je prav dama, ne vem, kje je to pobrala, noben tako ne paničari glede tega, ona pa fuuuul!) No, ampak na najino začudenje se je otrok premislil in je prepustila to zmago tisti skali, očitno se ji ni zdelo vredno tega, da bo mokra:D.

Naša mala raziskovalka (ki je to, da se zmoči ali umaže niti najmanj ne moti), pa je takole vlačila svakojako svinjarijo iz morja... Če bo kdaj želela delat v Greenpeacu, ji bom poslala tole slikico, da jo da v cv.

"Ojoj, mami, palca mi je padla!" Itak, da jo je bilo treba ven potegnit (na srečo imava oba dolge roke, hehe:)

No, tu se začne špot, haha - takole je lubi nosil Svita ves čas.
 
Povsod.

In spet srečna s svojo palico:D.

Zdaj če imate možnost, da greste po ravnem ali plezate po skalah, je slednje bolj športna (in vsekakor bolj zanimiva)  pot:)

No, zdaj pa pridejo končno na vrsto igrala/športna orodja.

Vsekakor je tale greda ena bolj zanimivih:)

Še Svit je šel čez!

In vse tri goske:)

Ki so se delale, da so lastovke:D

Ali srnice, ko so skakale dol. Midva (tavelika otroka) vsa navdušena, kako bomo dol skakali, mala pa skoči ko ena princeska...

No, njena nekoliko bolj divja mami ni imela te elegance:D. Saj pravim, da sem še otrok:D. Zato se pa štekamo, hehe.

No, tole orodje je bilo meni zelooooo simpatično že ko sem bila (tapravi) otrok! In očitno je to dedno. Prejšnjič ko smo bili (julija), se Ronja še ni znala sama obrnit na sredi, da bi šla potem ritensko dol, zdaj pa ji ni bilo treba niti rečt nič, tiktak je bila na drugi strani! To se mi zdi ena največjih lepot starševstva: ne glede na to, kolikokrat kaj zafrkneš, ne glede na to, a kaj delaš z njimi ali nič... otroci bojo ves čas napredovali, vsak dan bojo boljši... Sploh ne moreš zafrknit! A ni to fajn? Mene ful pomirja ta misel:)

Seveda - njena sestrica niti pod razno ne bo šla dol tako, kot naj bi se šlo dol! Za tisto itak že vemo, da se da, ona bo probala pa tako, kot se še ne ve:D (Ne vem, po kom ma to, haha:D - se spomnim, ko sem padla izpit za jamarstvo, ker nisem hotela ubogat navodil, ker me je tako zelo zanimalo, a se da tudi drugače, da mi je bilo čisto vseeno za izpit, ker sem enostavno morala vedet, a gre:D - no, prišla sem, padla iz vrvi nisem, izpit pa:D - ampak mi ni žal, hehe:). No, skratka, to je tudi dedno, očitno:D... Tudi mala je prišla dol na svoj način, ni padla (spretna je, to ni kaj, sicer si teh svojih svojskosti ne bi mogla privoščit:))...
Ko ste ravno tu, lahko še malo ponovite znanje začimb v temle luškanem nasadu...
Se spomnite, ko sem rekla, da se je Ronja premislila in ni padla v vodo? No, ampak ena je pa morala:D - ok, ni padla, ampak med tistim skakanjem po skalah je stopila v vodo - in smo morali nazaj. In to je izraz, ki je nazorno pokazal, kaj si je o tem mislila najina zlatolaska...
Potem sva obljubila, da če bo v avtu za preoblečt, gremo nazaj. In seveda je bilo (imamo napokan en prilično velik nahrbtnik, kjer je od nog do glave (dobesedno) vse za preoblečt VSE tri otroke (majce, hlače, nogavice, kape, rokavice,... in ja, tudi eni čevlji!) - ja, kot vidite, rabimo in ja, se splača, poglejte ta nasmešek:D)
No, tako, mimogrede, priporočam tak nahrbtnik z rezervnimi oblačili, vzamite kaj iz tiste škatle "80-ta", torej obleke, ki so bogvekako priromale k vam iz prejšnjega tisočletja ali so ostale še iz vašega otroštva in jih otroci itak ne nosijo kaj dosti, ali pa so preširoke ali dol lezejo,... nima veze, za preoblečt, ko si moker, je čisto vse dobro. (In ni se treba spraševat, zakaj je po oblačenju nisva slikala, ok?:D)
No, potem smo pa spet še malo športali: oči je delal sklece z utežjo na hrbtu:D
Mami pa se je šla limbo pod rampo za avtomobile:D.
Nauk: vsako bedarijo lahko izkoristite za malo gibanja;). Če vam seveda ni prav veliko mar, kako vas gledajo morebitni mimoidoči:D (smo meli "srečo", da je ravno začelo rahlo deževat in ni bilo prav veliko sprehajalcev - sicer si pa lahko vedno rečem, da mogoče pa itak berejo blog in potem itak že vejo, da smo čudni:D).

Ni komentarjev: