29 oktober 2012

Lejlin rojstni dan - škratovska zabava

Že vrabčki čivkajo, da je moja zlatolaska v "škratovski" fazi - škratje so povsod in strašno jih ima rada:). Zato si je seveda zaželela škratovsko zabavo.
Ker praznuje rojstni dan pozimi (ja, na začetku leta, to je bilo skoraj pred 1 letom, sem rahlo v zaostanku:D), je morala bit zabava notri (prekletstvo zimskih otrok...), tako da kup krasnih idej ni bilo izvedljivih, ampak majčkeno pa se je vseeno dalo pričarat škratjega vzdušja:) (kljub takratni zeloooo visoki nosečnosti in konstantnem bruhanju, zdravnikih, sladkorni itd...)
Njuno malo mizico sem pogrnila z belim prtom, nanj postavila iz rdečih prtičkov izrezane gobe in raznorazne škrate: 2 iz Fimo mase (en rumeno moder in en zeleno oranžen), enega volnenega (tisti večji, zelen, ki igra na piščalko, ki ga je prinesel dedek Mraz in so ga baje noseče škratice sfilcale med čakanjem na preglede, hehe)  in nekaj škratkov iz storžev, ki smo jih delale za novo leto. Škratki so sedeli na deblih iz ostankov deke, iz katere sem naredila role proti prepihu. Tudi ti so nastali v čakalnici pri zdravniku, samo da v taveliki, ne škratji;), dobila pa jih je za rojstni dan (2 dni prej, samo naša družinica praznuje rojstni dan točno na pravi dan, zabava za prijateljčke je pa potem prilagodljiva, da lahko pridejo tisti, ki so najpomembnejši...) Zraven je še eno darilce za rojstni dan: sfilcana goba, v kateri živijo škratje.
Soba je bila "okrašena" zelo improvizirano:D: njune 3 stolčke sem oblekla v rdeča oblačila (dobesedno - prvega v mojo pižamo, drugega v očijevo majco in tretjega z naslonjalom je krasno prekrilo pregrinjalo za Rdečo kapico. Ob stolčke sem postavila gozdne živali (njune igračke, ki so pač pasale v temo) - veliko jih je doma narejenih - tegale zajčka v hlačah spredaj (na zg. sliki) je lani prinesel velikonočni zajček, pa tisti skvačkan medvedek zadaj je tudi "mama made"...)
V ozadju so še blazine oblečene v prevleke s Smrkci in seveda Lejlina muca - tudi darilo za rojstni dan. No, potem pa pride seveda še torta:
Torta je v bistvu nekaj takega kot temni del marmornatega kolača, krema je bila seveda tudi čokoladna, oblečena pa je torta v sladkorno (tičino) maso, obarvano z živilskimi barvami, ki jih lahko kupite v vsaki večji trgovini (ja, tiste čisto obične, potem pa mešaš, da dobiš odtenke po želji;):
Takole kuka en škratek iz strehe
Pa iz vsakega okna eden, četrti pa je lepo zleknjen po tleh:
Slavljenka občuduje svojo tortico:)
Okoli škratje hiške - gobe (če kdo ni ugotovil, kaj naj bi vse skup predstavljalo) so seveda še male gobice in "zemlja" iz zdrobljenih ostankov torte (torto moraš pač malo obrezat in sestavit, da dobiš obliko gobe;). Iz ostalih ostankov pa sem naredila čokoladne kroglice in bojda so bile prav dobre (sama nisem mogla poizkušat, nosečniška sladkorna...):
Torto sem spekla v dveh jena posodah, izrezala oblike in jih sestavila v 3D, potem pa vse skupaj s kremo in marmelado in obrezala, da je prišla taka goba, kot sem si jo zamislila. POtem sem vse skup premazala s kremo in oblekla v tičino, dodala vse dodatke in to je to:)
Izi pizi:) Sploh ker sem je precej naredila v miru, ko so tamali že spali, hehe:) In bila strašno ponosna, da je bila torta končana prej kot pol ure pred zabavo (to se mi še ni zgodilo:D)
Potka do hiške je iz kokosa, če me spomin ne vara.
Rjavo je tičina obarvana kar z grenkim kakavom (najboljši in najbolj temen je tisti nizozemski, Gorenjka je super za vse ostalo, za kakav pa res ne, je presvetel).
Še škratek iz ptičje perspektive:)
Škratek, ki leži čez rob je bil zelo popularen (očitno je mala po mami, vse kar je "over the edge", je zakon:D)
 No, zadaj ga pa gleda 2. škrat:)
Rob deske, na kateri je bila torta, je okrašen z navadnim trakom:) Deska pa je navadna lesena dila, ki sem jo z vbodno žago izrezala v krog in služi zdaj samo za torte:) Poceni in elegantna rešitev, mimogrede:)

Pogled iz ptičje perspektive, ja morala bi malo izrezat sliko, pa se mi ne da spet iskat, kje jih imam...
Dober tek vsem malim škratom!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Uau, navdušena nad torto, škratki in gobicami.
LP
Andreja