02 oktober 2012

Gusarska darila od lani

Torej: kaj je dobil lani tamlajši nečakec za darilo? Vse je bilo gusarsko - in letos spet, ampak o tem kdaj drugič;) Lani sem mu sešilagusarsko zastavo,  majco z našito kravato in še malo poslikano, pa dve prevezi za oči in naredila gusarski zaklad, kamor sem vse to zložila. Pa seveda torta. No, pa pojdimo po vrsti:

Tole je gusarska zastava:

In ena od prevez za oko (sta dve, ker ima še brata):

Takole izgleda zastava od zadaj - sem našila nalašč z belim sukancem, da se vidi še na drugi strani...

Tole je tale majčka - doma sešita, poslikana, vse;) In sem videla, da je moje šivanje očitno že čisto na nivoju, ker je svakinja iskala listek, ko šla gledat, koliko je velikost:)

Ampak tako ima pa mali eno tako majčko, ki je drugi nimajo (mama pravi, da ji ni najbolj všeč, če imajo vsi iste reči v vrtcu, tako da je bilo to win-win:) Tole je bližnji posnetek našite kravate in napisa:

Tole je spadalo še k lanskemu darilu - ker se ne spomnite - naredila sem mu sedežno vrečo, spodaj je imela našito travo, na katero lahko "prilepi" (z ježkom) tele pume iz tršega filca (je bil nor na pume - vsak delček ima našit gor en del ježka, drugi del pa je našit na sedežni vreči) - eh, spet mi je obrnilo sliko, grrrr!

No, takole se je zabavala Lejla z zastavo (seveda moram naredit še njima kakšno - samo ker ne vem, kam jo bomo dali, to še kar čaka...)

In vse skupaj v gusarskem zakladu - škatli iz kartona in papirmašeja (doma narejena), oblepljena znotraj z rjavim filcem:

Takole je pa zaklad izgleda od zunaj - tista svetlo rjava je v resnici zlata...

Notri se je skrivala še gusarska verižica s krapovimi goltnimi zobmi (upam, da je krap, sicer me bo najljubši nekam poslal;) - evo, sem jih že dobila po buči - to je klen, da ne bo še kakšen ribič užaljen:D)

Takole je celo darilo izgledalo:
In še torta - takole smo jo nesli tja, na licu mesta pa smo dvignili še jadra in obeseili zastavo:)

In ladnijca je priplula do svojega gusarskega kapirana: 

Aja pa še ena drobnarija se je našla: tale okostnjak iz Fimo mase, ki se sveti v temi:

Tale okostnjak je čisto blažen in meditira:D

Je pa precej debelušen za okostnjaka:D

Ampak glavno, da je dobre volje, a ne?;)

Kaj pa ste vi naredili svojim malim gusarčkom? Upam, da ste dobili kakšno idejo:). Če pa ne, pa imam popravca v naslednji objavi, hehe. Tam bo malo več stvari, ki se jih da delat skup z otroki...
Ahoj! Vidim kopno:)

4 komentarji:

Tatjana pravi ...

WAW!!! Hvala za tole objavo! Si bila pa ekspresna, se nisem nadejala tako hitre objave, sploh, ker vem, da nimaš odveč časa ;)
Super darilo!

Lp, Tatjana (Scorpiogirl)

Marija Jakopin pravi ...

Meni je pa okostnjak všeč!

Anonimni pravi ...

ej, Veri, Veri pejt ti nekam :)

Kakšen krap neki, tisti goltni zobje so od klena!

(tukaj pride tisti smajli ki zavija z očmi, samo ga ne znam sem napopat)


Aljaž

veri pravi ...

Tatjana, ni zakaj, dobiš še drugi del, ko se spravim...
Micka, hehe, ma svoj šarm, a ne?:D.
Lubi, kaj naj rečem, se posipam z biološkim pepelom... Se ti bom odkupila z enim tiramisujem;)... Sicer sta pa oba enako grda (in klen in krap:D).