25 januar 2022

Pa kje hudiča to najdeš?

 To me dostikrat sprašujejo, kadar povem, da smo ravnokar "praznovali" nek čuden dan:D... No tule so odgovori, kje:) Če je slučajno še kje kak čudak, ki bi rad praznoval dan pingvinov ali dan karamelne pokovke;) Ali pa da nameravamo obleči kos veje v Tio de nadal:D
Veliko teh dni se najde - predvsem glede hrane in pijače - ugotovila sem zanimiv vzorec: bolj nezdrava kot je hrana, več dni ima:D Nikjer nisem našla dneva zelja, dni čipsa je pa kar nekaj:D.
Nekateri dnevi so znani in sem nanje samo dodala tradicije, ki jim pripadajo - recimo solsticij, ko tradicionalno delamo Julovo deblo - ker pač kot že večkrat rečeno - vsak izgovor je dober za čokoladno rolado, ni res?;) Nekatere že dolgo praznujemo, pa sem jih spoznala, ko sem dobila otroke in iskala razne luštne tradicije zanje... Recimo dajemo 4. decembra (na dan sv. Barbare) vejice drevja v vodo.
Nekatere dni sem spoznala šele letos, ko sem delala serijo za angleški blog - recimo dan redkvic, ko v Mehiškem mestecu Oaxaca (mestecu, hehe, veliko je ko Ljubljana, ampak za njihove pojme majceno;) rezljajo redkvice in tekmujejo v tem, imajo cele plantaže redkvic v te namene, dajejo jih na mizo kot dekoracijo...
Za nekatere sem vedela že prej, pa jih nikoli nisem razumela - recimo boxing day - potem sem raziskala korenine tega praznika in korenine so mi prav všeč:). Tista potrošniška mrzlica malo manj;), ampak vse je za nekaj dobro, ne?;)
Potem so še raznorazni dnevi, ki sem jih šla posebej iskat, recimo dan škratov, ker je pač moja ljuba zlatolaska nora na škrate...
Rjavolaska brownielocks je bila prva, kjer sem našla čudne datume in je še vedno prva, kamor jih grem gledat, čeprav je zdaj tega veliko več na netu. Meni je simpatična stran, zelo prisrčno amatersko narejena, tako da vidiš, da je za tem en človek, ki ga to veseli in bi rad svoje veselje delil s svetom (nekak tako kot tale blog, hehe;).
.Dneva zahodov še nisem našla, bi ga pa najrajši naredila - samo ni vsak dan lep zahod... Predlagam, da ga vsak dan pogledamo, če se le da:)   
 
 Potem sta tu holidayinsights in alamy - sledji je praktičen, če si želite tako razpredelnico natisnit, ker ima sličice.
Tole sem sicer postavila za zlatolaskin rojstni dan v šotorček, ampak bi bilo primerno tudi na dan škratov...  
 
Tale: diversityresources je bolj posvečen različnim religijam in njihovim posebnim dnem, pa tudi različnim kulturam - to so bolj "pravi prazniki", kjer ne boste našli najbolj čudnih dni, je pa vseeno zanimivo in zelo priročno, če ravno raziskujete kakšno kulturo s svojimi podmladkom:).
Tole sem naslikala na dan pingvinov... ker je bil pač dan pingvinov, hehe.

In še zadnji - timeanddate, kjer so malo drugačne, kakšne malo manj čudne, ampak tudi zelo zanimive, kakšna je pa še vedno usekana (work naked day, recimo:D - ni ravno veliko poklicev, ki bi zahtevali takšno opravo:D).

Upam, da najdete kak dan, ki vam vsakdanjih naredi malo lepši, malo bolj poseben, malo bolj igriv in nagajiv in ki si ga bojo vaši mali zapomnili kot "uuu, se spomniš, ko..." Ker to so tisti dnevi in trenutki, za katere je vredno živet, ni res?

Ni komentarjev: