16 julij 2020

Ljubi moji - odprto pismo

Ljubi moji! Še malo, pa se vidimo! Tale objava je za vas, mogoče bo pa tudi kdo drug našel dobro idejo, kako preživet čas brez mami ali očija, če še kdo takole kombinira, da bi bili otroci čim dlje na morju...
Vem, tale "tužna lica"vse povejo, ampak hej, na morju ste! Poskusite uživat, kolikor lahko! Pocrkljajte drug drugega, stisnite se, ker ko se vrnem, vam bojo rebrca popokala! Oči tu izgleda malo zaskrbljen... probajte ga malo prišparat, da bo še kdaj hotel sam z vami na morje;).
Najdite kakšne male lepe detajle, vsak dan, vsak vsaj enega! Lahko mi jih tudi poslikate in pošljete! Ali pa jih narišete ali opišete...
Jaz pridno zalivam vse vaše rastline in hranim vso vašo živino!
Vi pa raziskujte, plavajte, ustvarjajte, uživajte! Lahko vržete vsak večer kamenček v vodo, dokler jih ne zmanjka - takrat pa pridem:). Lahko gledate vsak sončni zahod in ga bom jaz tudi. Lahko gledaet zvečer v luno in se naše učke srečajo tam... Lahko se stisnete skupaj v postelji in berete ta blog... In lahko ste na plaži in izkoristite to, da ste na morju!
Ker tu, v Ljubljani, je tale ohranjevalec zaslona, ki se prižge, ko grem po čaj, največ, kar je od morja:D... In čim premaknem miško, bojo spet samo dolge neizgovorljive besede in grafi;). No, pa še kaka tabela se najde;).
Ampak hej, tudi to bo za nekaj dobro, ne? Marsikaj se bomo naučili:). Jaz, da v bistvu članki niti niso tako grozni, če imaš čas, ker se ti ne mudi domov k frockom in ti ni treba za nič drugega skrbet in si z glavo samo pri tem; vi, da v bistvu se brez mami tudi preživi; oči, da v bistvu je urejanje konfliktov tudi delo (zoprno in za polni delovni čas;); in vsi, da v bistvu zdaj vemo, da se splača uredit življenje tako, da bomo lahko čim dlje skupaj na morju in nam bo to mogoče dalo motivacijo, da to drugo leto speljemo... Do takrat pa cmok in stiskec in seveda tisti koš bolh za zaspat;) (ne vem, zakaj se je to ljudem zdelo, da bi pomagalo - bolha za lahko noč... se mi zdi kontraproduktivno)... Ampak saj ne spimo več velikokrat - z bolhami ali brez;).

1 komentar:

Simon Durochefort pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.