18 december 2016

Družabna igra Dirka - darilo za fantke

Tole igrico sem že enkrat naredila nečaku, tokrat pa sem dodala še avtomobilčka iz Fimo mase. Igra je enostavna: najprej iz laminiranih delčkov sestaviš progo, ki je zavita in speljala po tvojih željah, potem pa se igralca postavita na start in mečeta kocko ter se premikata po poljih. Kdor pride prvi na cilj, zmaga.
Seveda lahko pravila poljubno zakomplicirate - lahko naredite 4 pasovnico za 4 igralce, lahko postavite pravilo, da mora vsak voznik najprej vreči 6, da lahko sploh začne tekmovati, lahko vmes postavite bencinsko črpalko, kjer se mora avto ustaviti in nadaljuje šele naslednji krog ali ko vrže 6, lahko dodate kartice z nalogami, da je igra še zanimivejša...
Gremo dirkat!
Čeprav sem se rahlo bala, da bo kdo užaljen, je moja temnolaska dala to darilo svojemu sošolcu za rojstni dan in to na začetku prvega razreda, ko smo se komaj preselili. In izkazalo se je, da mu je bilo všeč in ga ni motilo, da je domače izdelave. Pri ljudeh, ki jih še ne poznam, vedno cvikam - pri prijateljih že vem, komu lahko dam kaj "homemade", komu pa rajši ne... Tu sem pa vedela samo to, da ima rad družabne igre in da se rad lovi...
Vendar me je potem zagata s časom, ko nikakor nismo uspeli it pravi čas v trgovino, rešila dileme - delaš lahko namreč tudi ponoči, kupuješ pa malo težje (no, lahko po spletu, samo ne dobiš naslednji dan zjutraj;)... Sicer sem bila precej jezna, da se je vse skup tako razpacalo, ker se mi ta srebrna nikakor ni hotela posušit in sem preveč prekladala avtomobilčke vmes, vendar pa se je na koncu vse dobro izteklo:) Knjigo smo pa seveda kupili, te imam navadno kar na zalogi, saj se ne pokvarijo, so pa vedno fajn darilo:).

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Tudi jaz se vedno sprašujem, komu podariti ročno izdelano darilo in komu ne. Ker nekaterim je to všeč, drugim spet ne... pa nič narobe, če smo različni. Mi je bilo pa nekoliko nerodno, ko doma narejeno ni bilo dobro sprejeto pri mami obdarjenke in sem zdaj previdnejša. Tvoja družabna igra je krasna in zabavna zgleda.

veri pravi ...

Jaz mame včasih kar vprašam, (kadar jih ne poznam), pa potem že po odzivu vidiš, kam pes taco moli:). Pri eni sem vedela, da mora bit velik plastičen avto in to je potem mali dobil. Fajn vprašat, ker se je brezveze matrat, če je potem z darilom bolj jeza kot kaj dobrega.
Je pa vedno praktično, če narediš tako, da ljudje ne vejo, da je doma narejeno - potem je ok tudi tistim, ki jim sicer ne bi bilo, ker pač mislijo, da si kupil na kakšnem sejmu:). Nekaterim je pa všeč, da je nekaj unikatnega in so potem tudi tamali ponosni, da imajo nekaj "čisto drugačnega".