21 maj 2015

Ples v dežju

 Joj, tale objava čaka že grozno dolgo, da bo enkrat cel vikend napovedan dež - no in zdaj se je to uresničilo:). Me še niste videli pisat smajlija zaradi dežja, kaj?:D No, vsaka stvar je enkrat prvič;). Ampak ker vem, da nisem edina, ki ima močno prefernco do sonca in toplih dni, dajmo skup pogledat, kaj vse zanimivega se da delat v dežju - zunaj!
Ja, tudi v dežju je lahko lepo. Tudi zunaj. Ja, seveda, pišem zato, da tudi sama bolj verjamem, pa rabim precej prepričevanja:D. Ni mi tak problem mokrota, poleti me to sploh ne moti, uživam, če me dobi nevihta (topla, vročinska, po kateri je v pol ure spet vse suho - ja, vsi pogoji morajo bit izpolnjeni;)), pri celem konceptu dežja me moti  samo mraz in to, da če je dež, ni sonca (to je res v 99% tako, v tistem 1%, ko vidim mavrico, pa sem seveda vsa srečna;). Obožuejm sonce (in toploto in morje), to itak vsi veste:). Ampak brez dežja bi bile rožice (in drevesa in gromvoje; rastline skratka,) boge in suhe in bi umrle, mi je razložil oče, ko sem ga vprašala, zakaj ne more bit ves čas lepo vreme (naj rečejo vremenarji, kar hočejo, zame obstajata lepo in grdo vreme - ne pomeni pa to, da se moramo v grdem vremenu grdo držat:D). Torej: kako se zabavat v dežju - zunaj? Tole izgleda zelo mamljivo in vabljivo, ne?:D
 
Če vprašaš strica Gugla za pomoč, ti ponudi za deževni dan en kup ustvarjanja in dejavnosti za otroke - notri. "Rainy day" je sinonim za ustvarjanje notri. Ampak jaz bi rada dejavnosti ZUNAJ! Nekaj takega, kar bi otroke (in mene:D) pritegnilo, da bi pozabili na dež in da so malo mokri in da bi veselo skakali po lužah (ja, čudna mama, vem)... Vem, vsak otrok ima obdobje, ko ga mokrota in mraz čisto nič ne motita in z veseljem čofota sredi zime po potoku s 4 °C. Ampak potem jim začnejo delovat sprednji možgani in tega obdobja je takrat navadno konec:D. Zato se mi nekak dozdeva, da bi znala še komu prit prav kaka mini ideja, kako preživet deževno popoldne - zunaj. Ne, ni treba it v vsakem nalivu ven, nisem goreča zagovornica "bit zunaj za vsako ceno, vedno in povsod, nujno vsak dan vsaj 3 ure", kar je ob normalnem delovniku skoraj neuresničljivo... Ampak s temi enostavnimi pogledi na dež, si lahko popestrite tudi navadno pot do vrtca/šole ali domov;).
1.) Plešite v dežju - nisem ravno oboževalka tehle starih popevk, ampak kako dobro idejo ima skoraj vsak, ne?;)

2.) Skačite po lužah (ja, tudi vi, saj mate kake škornje doma, ne?;) Mogoče ne ravno na poti iz službe v tanovih štikelcih, ampak tako kako soboto ali nedeljo, na poti do tržnice ali babice/prijateljev;).
Ali pa vsaj fotografirajte otroke, kako skačejo po lužah - to je zelo zanimivo, ko hočeš ujet lužo ravno v trenutku, ko šprica na vse strani. Jaz še nisem tam in sem pregovorno zanič fotograf, tako da se boste morali zadovoljit s tole slikco:
3.) Rišite s kredami po mokrih tleh - barve bojo veliko bolj žive in vse skupaj izgleda boljše.
4.) Ali pa rišite po samih lužah (zdaj boste mogoče rabili drugačno obutev;):
5.) Pojdite gledat, kako dež dela kroge v bližnje jezero ali reko. Če ni nič takega v bližini (pri nas skoraj težko, smo zelo vodnata deželica), pa vsaj najdite kako veliiiiko lužo.
6.) Lovite dežne kapljice z usti - to smo delali že ko smo bili mali, ker je pač zabavno - o tem celo pojejo pesmi ("a ja ču ostati u prljavom gradu i usnama hvatati kapi kiše..." Zabranjeno pušenje)!
7.) Če ste doma sredi mesta, glejte, kako se svetlikajo semaforji in cestne luči na mokrih tleh - vsaka kapljica je svoj semafor in če od blizu pogledaš, zna bit prav čudovito! (če te pri tem ne zalije avto:D) Ne, nisem še uspela naredit fajn fotografije tega, to gledamo vedno na poti v šolo/iz nje in takrat navadno nimam fotkiča s sabo (ne, moj telefon še mmsov ne zna odpret, kaj šele, da bi kaj slikal:D).

8. in 9.) Če ste bolj znanstvene dušice oz. imate doma male naravoslovce, naredite vremensko hiško ali pa vsaj merilni valj padavin, kjer merite, koliko dežja pade vsak dan. Ali pa barometer, tega smo naredili na morju, ko je bilo tako nikakvo vreme...
Lep deževen vikend vam želim!

Ni komentarjev: