05 januar 2012

Miha Klavž, parklji in nogavice


Ja, čistim stare grehe. Sem ažurna, a ne?:D No, ampak takrat enkrat je moj optimizem dobil ene par večjih izzivov in sem ga rabila v reali, zato je pač virtuala bolj stala kot ne. Zdaj pa je optimizem spet ves srečen tukaj in od pred dvema urama ima spet čas za kaj, kar "ni nujno" - kot je recimo nujno naredit vsaj 3 variante škratkov (ampak o tem več v naslednjem postu).
Pa ker bo drugo leto spet hodil Miha Klavž (ali pri vas mogoče Miklavž, je baje bolj popularen od Mihata), bo mogoče komu vseeno kdaj zanimivo pogledat.
Tole so bili parklji, ki so jih napekli Mihatovi pomagači. Pri nas so parklji nekak bolj priljubljeni od angelčkov (ne mene gledat - "drugovi, ja nemam ništa s tim!" Očitno je to v genih:D)
Tole so naše MihaKlavževe nogavice, ki jih že poznate: vsak član družine ima eno in vsako leto dobi
 nov simbol, ki mu je pač blizu tisto leto. Lejla je letos nora na škrate (ampak res noro utrgana, ona ima sploh zelo intenzivne faze), zato je dobila svojega "zelenega škrata":
Oči je dobil hokejsko palico, poleg ostalih, ki so že od prej:
Ronja po novem še veverico, mami pa svojo precej nefotogenično živalco;):

 In takole so zjutraj izgledale nogavice, obešene ob vhodu, potem, ko se je Miha že ustavil pri nas in jih napolnil:)
Zdaj bom rabila ravno do drugega leta, da počistim stare grehe, se mi zdi;). Ampak naslednji post bo bolj ažuren, se mi zdi:) 
Namig: Lejla je praznovala svoj 3. rojstni dan!!! Škrati so zakon:)...

Ni komentarjev: