30 december 2011

Piškotki za škratke

 
Pri nas sicer odštevamo dni do novega leta, ker takrat pride dedek Mraz, vseeno pa so škratki vsak dan polnili adventni tovornjaček. In sta si punci zmislili, da je treba nekaj dat škratkom v zameno...
Moji punci sta pač taki fajn pravični in dobrosčni bitjeci, kaj naj? Ju učim drugače? Torej smo šle pečt piškotke za škratke.

Tile so bili sicer diabetični, zaradi mami... In po pravici povedano najslabši piškoti, kar sem jih kdajkoli naredila. Ampak njiju to ni niti malo motilo in sta jih veselo njamskali, kadar sta le prišli do njih. Očitno pa ni motilo niti škratkov, saj je bil krožniček ob tovornjačku zjutraj prazen.
No, potem sem se odločila, da bom za "normalne" ljudi piškote nekoliko izboljšala in sem nanje nabrizgala eno sladko kremo:)
In potem so bili baje kar užitni. Ne boste verjeli, ampak ena obiskovalka si je celo želela recept! Za "tazanič piškote", hehe:D.
Zgledajo pa čisto ok, a ne? No, saj kmalu bomo pekli normalne:)
PS: diabetične torte so pa čisto užitne:) Vsaj domače.

1 komentar:

N pravi ...

Srečno 2012. In če boš le utegnila napiši še v tem letu kaj na tale tvoj blog. Postal je prava zakladnica idej. Občudujem te, da imaš toliko energije in radosti, da s svojima puncama delate toliko različnih stvari. Tudi mene večkrat navdihneš za kakšno ustvarjanje. Super ste!