25 september 2011

Hvala

Hvala je ena lepa besedica, ki jo bojda premalo uporabljamo. Otroke učimo, da se je lepo zahvalit, če nam kdo kaj dobrega naredi... Meni se zdi, da jih to najlažje naučimo z zgledom. Vsak pove hvala na svoj način: eni spesnijo pesem, drugi prinesejo bombonjero,... - meni je najljubši en zelo prvinski - torej podarjanje hrane;) Domače, seveda. Kjer pa to ni možno, pa kaka simbolna zadevica, ki jo sam narediš:) Torej, kako se zahvalim?
Tole je bila zahvala za delo na dopustu (tako je, če si pediater - ljudje ti hodijo kazat svoje bolne otroke tudi med dopustom) - zraven so spadale še sladoledne kupe za kup otrok:), ampak tega nimam slikanega:
- tile makovi in orehovi ajdovi žepkije bila hvala za urgentni dostop do neta - nismo vedeli, ali je res treba še kake obrazce oddajat za vrtec do 15.8., ko smo bili še na dopustu (torej ali moramo na vrat na nos "letet" prej domov;)

- tole je hvala za prijazno špikanje v bolnici - ko sem iz sobe za sestre slišala en glasen in iskren smeh, sem vedela, da je dosegla namen;):
Ja, še veliko ljudi imam, ki se jim moram zahvalit - dostikrat mi ne znese drugače kot samo s staromodno besedico "hvala" - ampak za vse, ki veste, da sem vam hvaležna... enkrat, ko boste najmanj pričakovali, bom tudi vam rekla hvala tudi kako drugače:).

In kako ostali rečete hvala? Idej verjetno ni nikoli preveč...

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

En izmed najlepših prispevkov :)
pa hvala ker nam s svojim blogom popestriš dni ;)
Veronika

Andreja pravi ...

Sigurno je iskreno izrečen HVALA najlepša zahvala nekomu ki nekaj dobrega naredi zate, ti kaj poda, lepega reče in podobno. Moji otroci imajo HVALA že v krvi in na to sem zelo ponosna, morda tudi zato ker se mi zdi da nekateri v naglici pozabijo kako pomembno je včasih reči hvala in kako me zmoti če to zasledim kot redno prakso pri nekaterih ljudeh. Seveda pa tudi sama k hvala dostikrat dodam tudi kaj podobnega zgornjim stvarem. Pa dostikrat ne bi bilo treba, ampak je res tako lepo, da nekomu "za hvala" še enkrat s kakšno malenkostjo pokažeš kako ceniš njegovo dejanje. Uf sem se razpisala...☺