13 februar 2022

Izziv 100 dni

 Obožujem razne ustvarjalne izzive! Danes se začne 100 day project - torej projekt, ko 100 dni delaš eno reč - karkoli želiš, nobenih pravil ni:). Taka pravila imamo najrajši, a ne?;) Zlatolaska se je odločila, da bo 100 dni vadila klavir in obe punci bosta 100 dni hodili ven, mali bo 100 dni risal, z očijem bova 100 dni delala vaje za oči, on pa bo 100 dni delal stoje in pregledoval listke - torej ali so otroci naredili svoja gospodinjska opravila vsak dan - mami se ne buni, hehe;) (joj, stari grehi, to objavo moram še napisat, ne?)
Sama sem vedela, da bi rada risala, zato sem si izbrala 100 dni risanja in barvanja z vodenkami, ker je to moj najljubši medij, ampak ker sem vedno čisto preveč raztreščena na vse strani, sem si zadevo malo omejila. Ker nisem vedela, ali naj 100 dni rišem škrate ali živali, sem vprašala na Instagramu, kjer so/ste mi prijazni sledilci zelo olajšali zadevo, saj so živali debelo zmagale!

No, prav nič nesrečna nisem bila, hehe, obožujem risat živali:) Da bi videla, če bo zadeva primerna za 100 dni, sem naredila eno poskusno vožnjo v mojem načrtovalčku in še nekajkrat sem jih risala kar tako, če je bil ravno kak primeren dan:)
Tako da - danes začnemo! Če bi kdo rad spremljal moj napredek in 100 dni gledal moje po(ne)srečene poskuse risanja razno raznih živalice, pokukajte na IG @very.arty.fairy, ker tu vas res ne bom vsak dan morila z živalmi, hehe. Sem pa tja mogoče kaka objavica, kako nam gre;)
Kaj bi si pa vi izbrali delat 100 dni?
Lep preostanek nedelje (tanajslajši, ko grejo otroci spat, hehe;) vam želim!

Ni komentarjev: