07 junij 2020

Za šivilje

Ok, ne samo za šivilje, ker lahko isto naredite s kupljeno obleko ali tako, ki ste jo dobili od koga... Ko naredite svojemu preljubemu otroču novo oblekico, namesto da mu jo samo potisnete v roke, naredite to malo drugače:
Dajte jo na malo višje na stojalo - v mojem primeru je to kar šiviljska lutka. Ja, imam čisto pravo šiviljsko lutko za otroke! Za tri otorke se je že splačala:). Dobila lani za rojstni dan od njihove babice in dedka:). Strašno zadovoljna:) Edino gumbi so malo trdi za premikat, ampak dela pa:) Tudi kot "display". Če je nimate, si jo lahko naredite po merah svojega otroka (samo ne bo rasla z njim) - imela sem dve za punci, pa sta ju prerasli... Ali pa samo lepo obesite vse skupaj na obešalnik, da visi iz stropa...
Zadnjič so šli moji za par ur na vikend k prav tej babici in dedku, od katerih sem dobila lutko in medtem sem v miru šivala (in se izognila vsem travam na vikendu;)... In ko so se vrnili, je malo pričakalo tole zgoraj - in bilo je veselja še pa še! Dobesedno vriskala je! Ne moreš verjet! Pa ji to blago prej sploh ni bilo tako všeč... (sem ga en čas ponujala, če kateri naredim kaj iz njega, pa nista bili preveč navdušeni - že dolgo nista več v roza fazi;) - potem pa sem si rekla, da to moram porabit, ker čez par let pa res ne bosta več hoteli tega nosit in tudi premalo ga je bilo za celo obleko/majico za večjega otroka, že zdaj sem kombinirala:) No, ampak ko je bila oblekica narejena, je bilo vse čiiiisto drugače! Zdaj jo vsak dan nosi:).
Pa ni nič takega - cela obleka je narejena iz ostankov blaga (česar ni težko opazit;). Ampak vse skupaj izgleda fajn - vsaj za naše oči... Strašno so jim všeč tisti mali detajli, kot recimo rožice na hlačnicah pajkic, izrezane iz ostankov blaga od oblekice. In tako res porabiš vse do konca - ko zdaj šivam, mi navadno ne ostane za eno pest ostankov:). In se počutim dobro - ker nič ne vržem stran in ker jim te male bedarije naredijo toliko veselja:). In ker ne kupujem oblek raznih sumljivih proizvajalcev, ki izkoriščajo delavce ali svinjajo okolje (ker kakih strašno dragih pa tudi ne bi kupovala, saj jih otroci hitro prerastejo...) Skratka: win-win-win. Za otroke, za okolje in za moj hobi:).

PS: za vse, ki se spogledujete s šivanjem, pa si nekak ne upate... takele reči so super za začet - kaj pa imaš za zafrknit - saj so samo ostanki (mislim na princip, ne začet s takim krojem;)... Ali pa če začnete z recikliranjem starih oblek. Zna bit malo težje včasih, je pa tudi izredno fajn občutek, ko narediš nekaj hudo dobrega iz "stvari za stran", "ki jih nihče več ne bi oblekel", "ki jih še rdeči križ noče"...

5 komentarjev:

Anja pravi ...

Kakšna krasna obleka in pajkice. Tole je res celo veselje ��

Ful lep model je, a si ga sama nardila?
Sem testirala že nekaj njih, ampak vedno pride prav kak nov ��

veri pravi ...

Ja, luškan:) Ta je v principu iz Ottobre Magazina, je pa malo predelan, ker je moje dete široko za predšolskega otroka in visoko za svojo starost;). Lahko pogledam točno, kateri model, ni iz najnovejšega, en starejši Ottobre Magazine (toplo priporočam, krasna revija s kroji za otroke, samo za otroke! In to praktični modeli, veliko iz jerseya in udobnih krojev, ne same fensi šmensi zadeve kot so včasih v Burdi na koncu, ko imajo kaj za otroke kdaj...)

Anja pravi ...

Tole revijo sem pa enkrat v knjižnici gledala. Bi mogoče res bila tak fina in mi poslala v kateri je bil kroj?
Potem pa moram na lov za revijo.😉

veri pravi ...

Ojla, sem pogledala, to je bilo v jesenskem OM 4/2013, je tudi na naslovnici.
V kateri knjižnici pa imajo Ottobre magazine? Zaenkrat imam naročeno, ampak bom verjetno drugo leto odjavila (počasi zmanjkuje prostora;).

Anja pravi ...

O super. Pogledam in sešijem, ker mi je res všeč.
Revijo pa sem našla v KOŽ-u (Knjižnica Otona župančiča v Centru Lj).
Sem jih mela že doma, tole z naročnino je pa dobra ideja, mogoče pa si jo omislim sedaj,ko sem se dejansko naučila šivat 😅