10 december 2015

Darila za malega tenisača

Ker je december mesec obdarovanj, pride mogoče komu prav ideja za malega tenisača. Temnolaskin najljubši sošolec je pred kratkim praznoval rojstni dan in spomnili sva se tehle darilc:
Ker je prav dan pred praznovanjem izgubil svojo najljubšo oranžno kapo, sem mu sešila novo, toplo, podloženo in s teniško žogico na čelu:
Malo sem bila negotova glede velikosti, vendar sem baje zadela:). Ko sem ga  naslednjič videla, jo je nosil:). In ker se kroj dobro obnese, bo mogoče babica Zima naredila kapice za nečake, da jih dedek Mraz raznosi:).
Za zraven sem naredila še en obesek za ključe v obliki teniške žogice, ker tretješolci že sami hodijo domov in zato že rabijo svoje ključe:).
 Edino kupljeno darilo je bila ena zelo fajn knjiga Zvite žice in iskriva vezja od TZS, ker si mali želi postati znanstvenik, izumitelj pošasti, pa mu bo knjiga pomagala na tej poti:).
 Da pa mu ne bi bilo treba čakati tako dolgo in ker vedno kako darilo naredimo tudi skupaj s povabljenko, sva mu s temnolasko naredili še set za izdelavo pošasti: najprej smo parkrat napihnili in izpihnili balon, da se bo lažje napihnil, ko bo treba. Potem je ona narisala na napihnjen balonček pošast, nato pa ga je izpihnila in s pomočjo lija sva not natresli sodo bikarbono. Nato je balonček zavezala z elastiko. V prazno in čisto plastenko pa sva nalili kis in jo zaprli z zamaškom.
Na kartonček sem napisala še navodila: odveži elastiko iz balončka in ga previdno namesti na ustje odprte plastenke (pazi, da se pri tem vsebina ne sesuje iz balončka). Ko si dobro zatesnil balonček na ustje, to dobro drži ves čas in postavi balonček pokonci, tako da se vsebina sesuje iz balončka v plastenko. Še vedno drži in glej, kako nastaja pošast!

Ni komentarjev: