19 december 2015

Blazinica sovica

Verjeli ali ne, tole je bilo darilo za fantka! Ne, nič skrbet! Prej sem se posvetovala z mamico in vsaj 3x preverila, če čisto resno misli z roza in "fluffy", puhasto zadevo... Ampak ker ni odstopala od svoje zgodbe, da ima njen mali res rad take reči... sem mu naredila eno puhasto meheko blazinico. Zdaj je že velik fant in bi mi verjetno tole sovico v glavo zabrisal:D, ampak takrat mu je bila pa baje zelo všeč:).

 Ko zdaj gledam to sliko izpred ihaha let, mi je sicer kar malo nerodno, ker je zadeva nekam "wonky" (kako bi temu rekla po slovensko? Ne najdem prave besede, pa če me iz kože daste!), ampak vsi se učimo, ne?;)
Blazinice za otroke se mi zdi, da so kot šalce (ja, ok, skodelice;) za odrasle - čeprav jih vsi imamo, ni nikoli ravno problem, če dobimo kako luškano:D. Otroci si radi delajo šotore, brloge in podobno in tam povštrčki vedno prav pridejo:). Tako, če ste čisto brez idej;).

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Verjela ali ne , sovica je še vedno v uporabi. Črt jo naravnost obožuje in še vedno mu dela družbo v postelji :)

veri pravi ...

Haha, ne morem verjet, no! Super!:) Saj čez par let bo pa všeč kaki punčki, ki mu bo delala družbo, hehe;).