12 september 2013

Spominček za vzgojiteljici


Tole bi morala objavit na koncu leta, vendar sem imela takrat ogromno drugega dela in je kar čakalo... No, pa naj se prvo šolsko leto začne s spominom in hvaležnostjo tistim, ki so prejšnja naredili tako lepa:).
Ronjina (bivša) vzgojiteljica in njena pomočnica ne marata "zaresnih" daril od staršev, zato smo jima starši ob zaključku dali simbolični pozornosti (šopek, čokolada,...) in spominsko knjižico, v katero je vsak otrok nekaj narisal in starši smo napisali, za kaj smo jima hvaležni - kdor je želel. Zraven smo nalepili slikice naših in njenih otrok, da se jih bosta lahko spominjali. Seveda vsaki svojo knjigico.

Takole je narisala moja najljubša temnolaska:

Tole pa sta še naslovnici, za kateri je bila zadolžena moja malenkost:

Ježki so šli letos prvič v šolo, zato ježka tovorita šolski torbici. In zakaj črv namesto hruške? Ja, no, to je profesionalna deformacija... ježi so v resnici žužkojedi, ne jejo hrušk... jejo pa črve;) Ja, vem, ja... Ampak si nisem mogla pomagat:D.
Bili sta prav veseli in upam, da jima bo to lep spomin na naše male ježke.

9 komentarjev:

N pravi ...

Kako ljubka ježka in kakšna čudovita pozornost.
Si ju pobarvala s suhimi barvicami?

veri pravi ...

Z akvarelnimi barvicami - kot suhe barvice, samo da jih potem lahko še "stopiš" s čopičem. Najprej pobarvaš z barvicami, potem pa greš čez še s čopičem. Pa hvala:)

Anonimni pravi ...

Uf, sem čakala tvojo naslednjo objavo...in ravno danes in ravno ježki, ko je moj tretješolec vprašan "Jaz sem jež ti pa ne , jaz pa bodem ti pa ne :) Verjamem, da sta bili vgojiteljici veseli. Malim ježkom pa veliko veselih šolskih dni .
A. iz A.

Anonimni pravi ...

Super za črva. Najbolj mi gre pa naživce pesmica Ježek teka, teka... "..." jabolka in hruške nabadati hiti.

veri pravi ...

Meni se vedno, ko slišim "Ježek teka teka...", zavrti naprej verzija od Slona in sadeža... "in se razpaca":D.

Anonimni pravi ...

A to maš Inktense?

veri pravi ...

Nope, tega ne poznam. Moje barvice mislim, da so Faber Castel Aquarel ali nekaj takega, če se ne motim, bi morala preverit za ziher.

Anonimni pravi ...

Joooj Veri kako sem se nasmejala! Tudi moj mož vsakič, brez izjeme sam pri sebi zapoje tole verzijo :-))) Seveda tako da mladiča ne slišita :-)

veri pravi ...

Joj, to zna bit problem pri starših rokerjih:D. Ronja je enkrat zadnjič prišla k očiju s "svaki novi dan ko smrt je dosadan" (Riblja čorba) Valjda ni mela pojma, kaj pomeni:D. Ampak moraš prav pazit, kje pred malimi poješ zraven (kar je težko, če imaš rad glasbo in se nama to zgodi precej spontano;)... in v bistvu to izključuje večino najljubših komadov, če poslušaš stari rock:D. No, ko bojo najstniki bova verjetno lahko, ker naju tako ne bojo poslušali;)

Tamalemu se je pa trgalo na "Not fair" od Lily Alen in na "Stuck" od Caro Emerald... Pesmi sta super, ampak pet besedilo zraven je pa klicanje težav:D - mali sicer še ne govori, ampak sestrici pa:D... in če znata tudi vprašat, kaj pomeni topato?:D...