12 avgust 2013

Prstne barve



Poletje je idealen čas za vse vrste umazanih igric! Ok, to se zdaj ful čudno sliši, ampak nisem mela v mislih Pankrtov (čeprav je v bostvu v tudi tam poletje najboljši čas:D) Mislila sem dobesedno: igre, otroške, kjer so potem otroci (in posledično ti) svinjski.

Razlog je prozoren - poleti umit kogarkoli,sploh pa otroke, je lažje in bolj zaželeno, pa še manj oblek je za oprat po končani aktivnosti:D.

Zato jih pustite, da uživajo, čeprav še niso "dovolj stari". Nekoč vam bojo mogoče hvaležni... Moja sestra se še zdaj spomni vonja prstnih barv (njej je bil všeč, meni ne, samo imam tudi sicer rajši čopič za slikanje)...

Če vas je strah, da bojo dojenčki zadevo dali v usta, lahko naredite jedilne prstne barve iz pudinga in jedilne barve, na primer. Lahko vzamete obarvano smetano ali še marsikaj. Sicer se pa tudi v vrtcu igrajo z brivsko peno tudi taki mali:) Se spomnim, ko mi ni bilo nič jasno, ko je moja mala dišala po njej, ko sem jo prišla iskat - pa seveda - kdor jezika špara, kruha strada... in sem izvedela za eno fajn veselje malčkov:)

Če ste bolj avanturistične sorte, pa lahko poizkusite še večjo svinjarijo, recimo obarvane špagete, barvne ledene kocke itd... Več o tem kdaj drugič, ko mi bo uspelo vmes kaj poslikat:)

3 komentarji:

katja pravi ...

Krasno, vi pa res uživate pri tem opravilu..no, vsaj otroci :-)

lpk

Anonimni pravi ...

joj tale otrok je pa en veeeelik cukr :)

Marta pravi ...

Pozdravljena,

z veseljem pokukam na tvoj blog, super stvari ustvarjate z otroki. Že pred časom si omenjala gigantske milne mehurčke. Vsako leto znova preizkušam vse mogoče recepte, pa mi nikoli ne uspe narediti milnice za čisto navadne mehurčke, kaj šele za gigantske ... V čem je finta te milnice? Preizkusila sem že vse mogoče detergente, tehtala, merila, si omislila glicerin, pa nič ... Če utegneš, bi bila vesela kakšnega namiga na to temo ob priliki ....

Prijazen pozdrav,
Marta