06 avgust 2012

Poletne majčke

Vrabčki že čivkajo, da moji punci veliiiiko večino oblek dobita. Zelo sem hvaležna vsem "donatorjem" in to iz več razlogov:
- prvi je seveda finančni - rajši sploh ne računam, koliko bi dala za vse te obleke, če bi morala oblečt od nog do glave vse tri, vse letne čase, ves čas... ufa!
- drugi, vsaj tako pomemben, je časovni: ne moj najljubši alfa samček, ne jaz nisva navdušena nad šopingom, sploh pa ne z otroki... in cotke zanje skoraj moraš it z njimi zbirat, da zadaneš velikost, če ne drugega... no, to, da nam je to v veliki meri prihranjeno, je res zlata vredno!
- tretji pa je ta, da imata punci tako radi različne punčkaste oblekice, pa radi imata izbiro... ki je gotovo ne bi imeli v taki meri, če bi vsa ta oblačila midva kupovala:D (zakaj - glej prejšnja dva razloga:D)
 Ampak vsake toliko morata tudi onidve dobit kaj novega:) In T majce so idealne, ker jih vsi rabijo (vsaj poleti;), ker jih lahko prirediš po svoje in ker so tako smešno poceni - vsaj če jih kupiš v trgovini s promocijskim materialom - razlog sicer ni bila cena, ampak dejstvo, da samo tu vedno dobiš čisto nepotiskane majice - ker potiskanih ne moreš poslikat;). 
Torej sem kupila par majc, zvlekla ven svoje barve za blago in čakala, da bojo otroci spali/dali mir. Ta zadnji del je bil seveda najbolj zamuden:D, ampak navsezadnje mi je le uspelo poslikat obema sprednjo in zadnjo stran - Ronji miška in miško, Lejli pa seveda mucka in mucko:
Ni tako slabo za dobre 3,5 €, kolikor sem dala za obe majci skup, kajne?;) Zato pa pravim, da ni treba, da imajo otroci ves čas nove obleke in da se da dostikrat (vsaj pri malih) znajt - si zaželi mucko - ja, ok, mucka, potem pa mucko. Kakšno, povej... Pa dobi tako, kot si jo je sama zamislila v svoji mali luštni glavici:)...
 Takole zadevico lahko poslikate tudi za darilo, pa bo uporabno in ne bo že na daleč videt, da je "doma narejeno in poceni". Vsaj predvidevam, glede na to, da so ljudje vedno začudeni, ko zvejo, da sta to v bistvu promocijski majici, nad katerima se je mami mal izživljala:D. Tako od daleč zgleda kot kaka kupljena majica, ne?:)
Pa fajn je to, da lahko kupiš več takih navadnih majic, v različnih velikostih in lepo čakajo oprane v omari in ko je kak rojstni dan ali obisk na vidiku, samo vzameš barve v roke, poslikaš, polikaš, pa je:) Izi pizi:). Temu rečem jaz "personalizirana darila na zalogo":D.

Ni komentarjev: