27 junij 2012

Tema žuže: Domače prstne barve in odtiski metuljčkov

Tole je luštna zabava in sploh praktična poleti, ko lahko pobarvane umetnike enostavno postaviš v bano in spereš iz njih vse, kar se nanje prime:). Mi smo sicer to počeli že spomladi, sem malo zadaj z objavami, vem...
 Tole so domače prstne barve - na netu obstaja milijon receptov, mi smo najprej preizkusile tega, ki ima to dobro lastnost, da je vanj vmešan prašek za posodo, zaradi česar se lepo spere iz vseh površih:D, ima pa to slabo lastnost, da so barve precej prosojne, sama imam rajši bolj prekrivne barve za ta namen, pride lepše... Ampak zabavno je bilo enako, ne glede na rezultat, pucanje pa lažje, tako da je bilanca še vedno v plusu:). Vseeno dobite v prihodnosti kak izpopolnjen recept, če bo koga zanimalo;)
Zadeva z metuljčki je seveda zelo enostavna in verjetno se je vsi še spomnite iz OŠ (tisti, ki niste likovnega pouka prespali;)
 Prepognete velik list papirja na polovico in na eno polovico, ob pregib narišete s prstki polovico metuljčka:
 
Papir prepognete in dobro pritisnete, da se barva prenese iz ene polovice na drugo ter razprete:
 In dobite celega metuljčka. Kot rečeno so te barve "nekoliko" preveč prosojne za ta namen, z bolj prekrivnimi (recimo temperami) bi lepše prišlo - ampak malih to ni oviralo:)
In to je glavno, ne?;) Zadeva je bila všeč otrokom od 3 do 6 let - pri tej dejavnosti smo imele celo družbo, vendar še nisem vprašala staršev za dovoljenje za objavljanej slikic, tako da mi boste morali verjet na besedo:D. In ne boste verjeli, pridružil se nam je še oči!
 Je hotel še on nekaj narisat - seveda lahko rišete katerekoli simetrične oblike in bo zadeva delala:)

No, on me je s svojo idejo prav razveselil:) 
PS: fantje, vidite, da ne rabimo vse velikih šopkov rož;). En spontani srček naredi večji učinek;).
PPS: tudi jaz tebe!

Ni komentarjev: