09 marec 2012

Škratki iz storžkov

Ok, če boste čakali, da se naučim slike obračat v blogerju ali da se spoprijateljiva s Picasso, da mi jih ne bi obračala takrat, ko nočem in obratno (da bi jih, ko hočem), boste čisto predolgo čakali na novo objavo... Tako da boste gledali pač malo naljevo;) (lahko mi pa verjamete, da gre meni vsaj tako na živce kot vam:D).
Tale idejica je dokaz, da za iskrice v otroških učkih ne rabiš vedno dragih igrač (ok, kakšno kdaj že, ampak tako na splošno, pred novim letom, recimo;), včasih so stvari smešno poceni, potrebuješ samo malo potrpljenja ali iznajdljivosti (ali pa net, hehe:).
Tele škratke smo delale tik pred novim letom in so krasili našo smrečico in ko je prišel Dedek Mraz, jih je pobral dol in z njimi okrasil darila, da je vsak vedel, čigavo je katero (škratje so "color coded" - vsak si je izbral svojo barvo škrata - seveda sta si punci OBE izbrali rdečo... In imata pač vsaka svojega rdečega škrata:)
Zanje ne potrebujete veliko reči in nobena ni draga: rabite samo storžke (za telo), lesene kroglice (za glavo), flic (za kapo, šal, rokavice in škorenjčke), kosmate žičke (pipe cleaners, za roke in noge), alkoholne flumastre ali akrilne barve (za narisat obraz), lepilo ali lepilno pištolo, da vse skup sestavite in seveda škarje, iglo in nit za šivanje (fino je, če je v pravih barvah, ampak če pa ni, pa lahko rečete, da to doda škratom njihovo osebnost:D - naši škratki so zelo samosvoji, saj so sešiti z nitmi, ki so se pač našle na blazinici za bucike (smo bili pri dediju in on seveda nima ravno opremljene šivalnice:D, tako da sem uporabila, kar sem pač imela s seboj - seveda sem pozabila na barvite sukance...) No, razen mene ni baje nihče opazil;)
Kakor so tile škratki res poceni (ves material skup vas ne pride 1 € na škrata), enostavni in luškani (vsaj puncama), pa je treba priznat, da se tole šivanje kar vleče... Vsaj če jih moraš naredit 5 (bili smo pri dediju, on seveda tudi dobi svojega škrata;)... Ne moreš verjet, da je to potem 10 rokavičk in 10 čeveljčkov:D... Ampak se je splačalo:) Drugo leto bi sicer lahko praznovali po marsovsko in bi imeli samo po 1 ud, hehe.
Tale zeleni je bil očijev, ker je zelena njegova barva.
Tale rdeč pa Ronjin ali pa Lejlin - zdaj ju ne ločim več, ampak Lejla pravi, da je ta Ronjin, njen pa tisti na zgornji sliki - ona bo že vedla, ker je največji škratospert/škratoslovec pri nas. Zdaj mi je zlezla v naročje in zraven komentira: "Še kdaj naredi take škratke!" Očitno jih bo treba drugo leto spet delat, moji otroci ne pozabljajo... In če pomislim, da bo še en več za naredit... Ampak se splača, lahko mi verjamete! Trenutno namreč poslušam: "Hvala, mami, da si naredila te škratke! Drugo leto bom dala škratku ime Lejlica,...pa tak škratek bo... ki ga bo, dala..." itd itd... saj pravim - bilo kuda, škrati svuda...
Takole so zajahali našo smrečico:
Tale je pa moj (ja, pred novim letom mi je bilo pač skoz slabo in moj škrat je očitno zelo sočustvoval z mano:D):
In moder je seveda dedijev (ja, vem, da je slika obrnjena! Picasa noče tega priznat, z njo se menite:D):
Škratki so sicer za nekatere res bolj zimska zadeva (ne vem sicer, zakaj - verjetno da lažje počakamo na pomlad...), vendar če imate še kakega malega navdušenca nad še manjšimi mističnimi bitji, potem noben čas ni napačen za škratke;)

PS: a ni fajn met male otroke? Lahko delaš škratke in se nikomur ne zdiš prismuknjen;)

4 komentarji:

teja pravi ...

Luškani so!
Imam eno strokovno vprašanje: Kakšna je razlika med škrati in palčki?

Simona pravi ...

Res so lušni in razigrani, da so fotke obrnjene na glavo sploh ne bi opazila, če ne bi napisala. Se mi je zdelo, da hočejo pokazati, kako jim je pri vas fajn. :o)

veri pravi ...

teja, punci sta me že pred časom to spraševali in smo prišle do zaključka, da so palčki navadno debelušni, imajo vedno brado in so navadno dobrodušni.
Škrati pa so lahko tudi mlajši, torej lahko imajo brato ali pa ne, lahko so dobri ali pa bolj žleht, lahko so bolj navihani in bolj nagajivi,...

simona, saj tisti rdeči, ki z glavo dol visi, tisti pa ni narobe obrnjen, tisti je res visel z glavo navzdol, ko se je zabaval na dedijevi limoni:)

Neytiri pravi ...

Sem popolnoma očarana nad temi škrati. Ker sem tudi sama novopečena mamica, si želim, da bi lahko tak pravljični svet podarila tudi moji hčerki. Zdaj to niti ne bo problem, ker mi bo to z vašo čudovito pomočjo uspelo. Sicer bodo kopirani ampak meni so tako všeč, da jih ne bi preveč spreminjal.
Sicer je čudovito brati vaš blog :) Kar tako naprej :)