14 oktober 2011

Muca za na vrata

Kaj pa "tamala" in njena skupina? No, ona ni zamenjala skupine, se je pa zamenjala vzg. in se je skupina preimenovala, zato so rabili nov znak za na vrata. Ker so bili edini, ki ga še niso imeli in je imela vzg. že več kot dovolj dela z ostalim (zamenjali so sobo, ona pa še enoto vrtca, pa še kup drugih reči se je dogajalo), se mi je zdelo, da bi jim mogoče prav prišla ena muca za na vrata:) Saj zamenjajo jo še vedno lahko, če jim ne bo všeč...
 Je samo navadna s tušem narisana narisana muca na navadnem šeleshamerju, na oblačilih pa so narisani znakci vseh otrok v skupini - nič posebnega, ampak otroci in vzgojiteljici sta bili tako navdušeni, da so mi narisali vsak svoj znakec na papir in vzg. sta mi vse skupaj speli in dali, ko sem prišla po tamalo! Pa naj še kdo reče, da ljudje ne cenijo malenkosti!
Zdaj moram baje narisat še eno za doma - zahteva tamala...

1 komentar:

anaja pravi ...

Ti pa res znaš poiskati pravi trenutek, da razveseliš ljudi.

Všeč mi je tvoje dojemanje sveta, muca pa ga imenitno izraža. Lepo!