17 marec 2011

Knjige, knjigice, knjižnice,...

Zadnje čase sem zanemarjala blog - dogajalo se mi je precej in vse tudi ni bilo najbolj prijetno (gužva v službi, tamlidve bolni, tudi jaz nisem bila ravno najboljše, itd...), tako da se nekak nisem spravila zraven (pa še picasa me je zezala in mi vzela vsako veselje z nalaganjem slik), pa kakih zahtevnih podvigov se niti nismo meli časa lotit. No, smo pošlihtali zadeve (tudi picaso, upam;) in bom nadoknadila (nekoč;). Kje sem torej visela ob prostih trenutkih na računalniku? Iskala sem ideje za čase, ko bomo vsi skup boljše, hehe;). Našla precej zanimivih stvari:) Najbolj so mi bile pa všeč sobice za tamale - na netu je milijon idej, kako uredit razne kotičke v otroški sobici, žal pa vse zahtevajo ogrooomno prostora, ki ga mi seveda nimamo.
Najbolj mi je bil všeč "bralni kotiček" in ko sem sanjarila, kako bi to uredila malima, če bi se dalo (udoben kavč, velika knjižna omara, blazinice, deka in stojalo za revije,...) in premikala v mislih naše pohištvo sem in tja (v realnosti ga nit ne premaknem;), sem ugotovila, da v bistvu bralni kotiček že imamo: sicer ni tako fensi, je popolnoma zimproviziran in je čisto spontano nastal, ampak vseeno je v bistvu to to: nekaj mehkih blazin na tleh, pokritih s tatami gumo in velika knjižna polica zraven - ampak v bistvu je to to:) Sem bila prav dobre volje potem:) Imam pa že v planu izboljšave o katerih boste gotovo še brali;)
 In kaj smo ta čas delali z malimi? To, kar vedno, kadar se mi ne da delat kake posebne zadeve, pa bi ju vseeno rada osrečila - brali knjigice! Seveda je to obvezna praksa pred spanjem, ampak paše tudi popoldne, čez vikend dopoldne, itd... Knjigice so enostavno zakon!
 Kam po knjige? Priznam, da sem utrgana nanje in jih imamo doma cel kup svojih. Imava tudi srečo, da imava podobno utrgane babice in dedke, ki tudi kupujejo knjige za razne rojstne dneve, tudi nekatere ostale sorodnike se da zelo lahko prepričat, da so knjige zelo fajn darilo za tamale:). Sicer pa priporočam obisk kake fajn knjižnice, kjer imajo svoj del, namenjen otrokom. Mi gremo dostikrat v Knjižnico Otona Župančiča sredi Lj. in imajo res lepo urejeno otroško nadstropje in ogromno knjig. Moramo pogledat še ostale knijžnice, kjer je veliko otroških knjig.

Poleg tega pa sem zadnjič poslušala po radiu intervju o digitalni knjižnici in firbec kot sem, sem seveda morala zadevo preizkusit. V naši digitalni knjižnici sicer ni dosti novejših knijg, ker so pač kot vedno problemi s križanjem interesov založb in javnega dobrega, ampak v tujih, recimo tejle se pa najde ogroooomno. Pa tudi v naši najdete recimo 10 otroških knjig - poglejte! No, tako, če ne boste imeli kaj počet, ko bodo otroci zaspali;) Ampak potem vi ne boste nič spali, vsaj jaz sem včeraj bluzila in iskala in našla en kup kraaaasnih knjig!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Nekaj del se najde tudi v t. i. Virtualni slovenski knjigarni:

http://www.omnibus.se/beseda/

Sicer pa je tujih še več, tudi brezplačnih.

P.S.: Rada berem tvoje zapise, kar tako naprej! Dobila sem že kup dobrih idej za izlete, uspelo pa mi je tudi že speči piškote po tvojem receptu :)

Lp, Anja

hanele pravi ...

mi smo tudi knjigožeri. pa ja, lepo bi bilo imeti knjižni kotiček, pa kotiček za peko, pa kotiček za opismenjevanje... :)

sicer pa krasno branje tale blog. vedno znova sem navdušena in čakam nove objave. aja, pa sem poslala moža po marcipan in je prinesel ogromen paket. kaj naj zdaj z njim ;) (z marcipanom, ne z možem)

veri pravi ...

anja,hvala, sem pogledala. Res so večinoma bolj za starejše otroke, ampak bo vse prav prišlo:) Joj, piškoti - moj dolg! Moram enkrat še poslikat in objavit kake "prave" piškote - take izrezane in okrašene, kot jih lahko vidiš po netu (npr. na bacerelli,...) Oh, well, enkrat bo čas za vse;)

Hehe, hanele, za začetek lahko narediš marcipanova jajčka in zajčke za veliko noč. To sem jaz lani naredila - lahko jih potem povaljaš v kakavu in/ali sladkorju v prahu (lahko ga tuid obarvaš), pa dobiš pisana jajčka. Lahko jih pa obliješ s čokolado, s tem tudi ne moreš zgrešit:)
Ok, za moža ti pa ne bom nič svetovala, to verjetno obvladaš;)