05 maj 2014

Okrogel zabojček zakladov


Za eno malo princesko, katere teta me je pravkar pocukala, če je na blogu kaj za malčke... In sem ugotovila, da sem objavila komaj en sam zabojček zakladov!

Teh zabojčkov je poln net, vendar moj mali ni bilo tako strašno navdušen nad njimi kot nad raznimi stvarmi, ki niso namenjene igranju (recimo smeti:D), zato se kar nekak nisem spravila objavit zadeve, čeprav imam še kar nekaj različnih variant v mapi "neobjavljeno" in če bojo komu všeč, z veseljem objavim:).

 Ne morem rečt, da jih je ignoriral, to ne, se je igral in mu je bilo všeč, ampak trajanje njegove zavzete igre s temi zabojčki je bilo pa včasih krajše od časa, ki sem ga porabila za to, da sem predmete skup nametala:D. Zato sem večinoma delala bolj enostavne variante, ker ni imelo smisla komplicirat (pri puncah recimo se splača potrudit s skrivnostno škatlo, ker bo dejansko potem en čas mir:D).
Hecno - zdaj se pa lahko zaigra samo s fižoli za doooolgo časa... (res pa je potem pospravljanje tudi malo dolgotrajnejše:D). Nekateri dojenčki/malčki pa so čisto ubrisani na te zabojčke, poizkusite. In če jim ni všeč, poizkusite spet enkrat kasneje, ker njim se okus menja še hitereje kot nam;).

Ni komentarjev: