18 maj 2011

Pošastki

Mogoče se kdo še spomni posta o novoletnih darilih - nečakoma sem naredila vsakemu eno pošastko iz knjige Izdelajmo pošast (TZS) - in seveda sem takrat obljubila svojima modrookicama, da si izbereta vsaka svojo pošastko... Kot vidite, nisem ravno ažurna... (je pa tudi res, da že nekaj časa čakata na objavo - kak mesec ali dva...)
Ampak kot skoraj v vsakem postu tudi tu pride na vrsto moj omiljeni rek: bolje pozno kot nikoli;) - in tukaj sta: Marta - to je njeno uradno ime iz knjige, oz. Helou Kiti Radio, kakor ji reče Lejla (ker ima radio gumbe, sem morala našit še gumbe, hehe, na tej sliki je še brez njih). Očitno je ta pošastka križanec med Hello Kitty in radijem, hehe. Te otroške glavice najdejo vedno nove načine, da me nasmejijo!:)

Pa Ronjin Zoltan? Kuka in se smeje izza cvetličnega lončka.
Ronja se čisto sama izbrala blago zanj (iz tega, kar sem imela pač na voljo) in je bila zelo zadovoljna na koncu - čeprav moram priznat, da ima Lejla svoj kiti radio precej rajši. Ronja je tako oboževala hudičevko (to je ena čisto rdeča in zelo prsata punčka, ki sem jo sešila, ko je bila mala stara cca pol leta).

 Tele pošastke so zelo enostavne za sešit, tudi dokaj hitro narejene - ena vama bo vzela cca 3 ure, no, mogče malo dlje, če boste zmatrani/zaspani in boste vmes kaj zafrknili, hehe. Ampak res ni hudo, no. Za tiste srečne učke se splača:) Poleg tega so tele igračke ravno prav velike, da doma ne vzamejo preveč prostora in da jih tudi v vrtcu lahko lepo pospravijo v svoj žepek/škatlico... Pa še mehke so in popolnoma pralne (dobra stran flisa je, da je zelo trpežen in se super pere - za boga se ti ne zabarva - take it from the one who's tried;).

2 komentarja:

Simona pravi ...

Tale knjigica pošast pa čaka tudi mene. Mogoče pridejo na vrsto poleti, najkasneje pa do novega leta.
Krasni sta.
Ideja s Kitty radiem pa odlična in čisto taka izvirna - zrasla iz otroške domišljije.

Andreja pravi ...

Tudi jaz sem te pošastke že vse stestirala in vsi izpadejo luštni. Moji pupiki imata najraje spečega zajčka☺