01 februar 2021

Skrivnostna škatla - Avstrija in Nemčija

 

 Za avstrijsko-nemško skrivnostno škatlo / mali svet oz. kakorkoli hočete to imenovat, sem natresla v škatlo mungo fižol, ker je Avstrija precej zelena država, narisala sem par krivulj na ostanek neke deske in lubija prosila/lepo pogledala, da jih je izrezal - tako je nastalo nekaj lesenih gora... Hvala, lubi/oči! Mali so se na prvi pogled zaljubili vanje! Zadeva je neverjetno hitro gotova (sploh če imate električno rezljačo)!

Lesena drevesca sta dobila maladva za rojstni dan - smreke so kupljene, ostala drevesa pa so delali sami oči in otroci na stružnici (ja, vem, tudi sama sem mislila, da bomo pri teh starostih igrače nosili ven iz stanovanja, ne v stanovanje, kaj šele, da si jih bojo delali - ampak sem sama kriva, saj sem jim sama dala idejo...):
Dodala sem še "ponarejeno Mozart kroglico" (na prvi sliki zgoraj levo): ovitek Mozartove kuglice sem dala čez druge ovitke, zvite v kroglico - tako da je nastala ponarejena Mozartova kroglica. Verjetno ni treba razlagat, zakaj nisem dala not prave kuglice... Ker je že davno ni bilo več - oz. mogoče je kje na moji riti kak košček ostal, ampak ni več prepoznaven, hehe;). Lahko bi seveda slike nekaj znanih osebnosti narisala ali natisnila, pa nisem imela ne tiskalnika, ne časa, tako da je ostlo pri Mozartu:

Ker nisem imela časa naredi vsega, dala to kar njim za nalogice

  •  zastavo so morali sami pobarvat: eno za v škatlo (not je mali pravokoten kartonček, se ga pa verjetno ne vidi) in eno v okvirček v zvezeku (ali pa če to nalepijo v zvezek) 
  • narisat morajo heraldskega orla in tipično nemško hišo z letvicami
  • grad pa so sestavili iz delčkov, saj imam rezalno šablono, ki res presenetljivo pogosto prav pride: 

 

Nekaj stvari sem našla naokoli, recimo umeten nageljček (še boljši bi bil pravi, samo jih pač nimam; ja, vem, da izgleda tole s plastičnimi rožami različnih močnih barv in naravnim lesom čisto brez okusa - ampak hej! Če je kdo znan po pomanjkanju okusa, so pa to Avstrijci in Nemci! Tako da - se bojo mali vsaj avtentično tega naučili:D). Pa seveda so znani tudi po pivu, zato tale mini stekleni kozarček za pivo (na desni). Smučarja je posodila zlatolaska iz ene od njenih Lego Friends (skombinirala je vodne smučke s telesom, ki ima bundo in glavo od nekod tretjega), violino in ostale inštrumente pa sem nekoč pred davnimi časi kupila v trgovini za ustvarjanje - mišljeno je, da jih nalepiš na voščilnice, ampak jaz sem te prčkarije vedno uporabljala za otroško igro:). Pocinkana mini vedra  (na sliki ob smrekah) so prav tako iz ustavarjalnih trgovin in jih imajo otroci zelo radi, priporočam kot igračo za otroke nad 3 leta (ali mlajše, če ste striktno zraven oz. jih gledate - ampak take reči jim radi damo zato, da dajo mir;) in imamo mi mir pred njimi;), pa seveda leseni lopatki (iz Lumpi seta za igro-kuhanje), ki sta sploh najbolj popularni!

No, ostale malenkosti sem pa naredila iz plastične mase Fimo (kot plastelin, ki se strdi, ko ga spečeš): preste in kajzerce, pa čokolado... Hotela sem še dunajski zrezek, klobuk in logo njihovega mitološkega orla, pa mi nekak ni zneslo in namenoma nočem preveč zakomplicirat, sicer se ne bom spravila naredit nič (boljše narejeno, kot popolno!)


 Za Nemčijo pa smo našli nekje neko mini nogometno žogico (včasih prodajajo takšne radirke, pa svečke, pa obeske za ključe - poglejte, zna bit, da imate kaj doma) in mini avtomobilček, ki ga je priskrbel mali iz svoje zaloge (če imaš fantka, dobivaš za rd v vrtcu avtomobilčke, hehe:D) Tega nisem slikala, ker res ni nič posebnega.

Ne verjamete, da se res igrajo? Takega mira že dolgo nisva "neslišala" pri nas doma! Sem šla parkrat pogledat, če so še živi!

 Še dokaz, da se igrajo tudi najstnice - če je igra dovolj "pametna"...

 
Kaj bi pa vi dali v avstrijsko-nemško škatlo? Predlogi dobrodošli, prav tako predlogi za dejavnosti ipd... Spomnili smo se:
  • poslušat klasično glasbo od tu: Mozart, Hayden, Bethoven, itd...
  • jodlat

Ni komentarjev: