04 februar 2021

Hrana v Nemčiji

 Gremo naprej, v Nemčijo!

Jedli smo:

- vlivance ali špecle in neko zelenjavno omako zraven (cvetačino, ker to tam raste) 

- juho z rezanci

- hrenovke

- pečenice s kislim zeljem

- čokolado

- Schwatzwaldsko torto - po naše črni gozdiček

- čežano

- štrudl - jabolčni, seveda

Če si kdo želi pa še druge ideje: eolončnice, sir cambozola, kruhovi cmoki (prihranili za Čehe, ker so sploh znani po svojih knedličkih), kvašeni soparjeni cmoki, preste (za te mi je žal, ampak ni zneslo) in kisli kruh (ga bo dovolj še v Skandinaviji). Od sladic pa: Nurnberški piškoti, springerle in vanilijevi rogljički.

In seveda je mali dobil spet svoje nemško okrašeno kosilce: tokrat sendvič iz toasta in topljenega sira v obliki gradu (ja, obrezke pa zjutraj sproti pojejo;) na posteljici iz solate, zraven v termovki pa hrenovko (hrenovke so originalno iz Frankfurta) in dve posodici pomak: kečap in gorčica), pa seveda jabolko, ker imam nenapisano pravilo, da ne glede na to, kako sestavljam kosilo (ali je to abecedno, ali okrašeno ali kar tako, poskušam vedno dat otrokom s seboj neko zelenjavo, neko sadje, neke ogljikove hidrate in neke beljakovine. V veliki večini uspe:) si pa včasih malo zakompliciram življenje zato.

* Bonus: tele prestice pa niso užitne, ampak so narejene iz Fimo mase:). In so bile narejene za otroško igro, zato so miiiiicene, da jih lahko njihovi palčki jejo:)
 ** Literatura za hrano -  tele bojo uporabne večkrat na našem popotovanju, saj so not recepti iz veliko držav:

- S kuhalnico okoli sveta: zelo luškana knjižica od moje najnajnajljubše založbe, kupila sem že par izvodov te knjige, saj je zelo primerna za darila za male prijateljice/sošolke mojih deklet:). Zdaj ne vem več, kateri sem jo že dala in si jih ne upam več kupovat - ampak res luškana s tistimi figuricami, napisana za otroke in prav s tem namenom - potovanje okoli sveta (samo da je malo manj obširno kot smo si ga mi zamislili;). 

- Kuhajmo s SILO / Cooking with SILA; to je zbirka receptov, ki so jih posredovale žene tujih veleposlanikov v Sloveniji, kupila sem jo predvsem zato, ker je šel dobiček v dobrodelne namene (no, zdaj bo pa končno prav prišla:) - to je bilo nekoč pred davnimi davnimi časi na Gospodarskem razstavišču na njihovem novoletnem sejmu, kjer je bila takrat neznosna gneča, kar se mi zdi danes čisto smešno nepredstavljivo - sploh ne vem več, kako gneča izgleda:D

- Večerja za 30: neka reklamna knjižica Evropske Komisije; nimam pojma, kje sem jo dobila, še nikoli nisem nič iz nje skuhala, bo pa zelo uporabna zdaj:)

Tale je pa sicer bolj uporabna:

- Kleine Kuchen und Torten: no, iz te sem pa že velikokrat kaj naredila, sicer je v nemščini, ampak mene ne moti;), recepti so dobri, sploh Saherca je od tu najboljša!

Ni komentarjev: