14 marec 2012

Spuščanje svečk/ladjic po Gradaščici - Gregorjevo

Končno nama je uspelo! Jap, že nekaj let, v bistvu odkar sva se preselila na ta konec Ljubljane, se trudiva, da bi se udeležila tele luškane prireditve - spuščanja ladljic po Ljubljanici. Ampak (jap, saj vam pravim, da je pri meni vedno en ampak:D) - do letos nama še ni uspelo! Najprej sem falila MESEC, kdaj je Gregorjevo, potem ko sem končno sprejela dejstvo, da je MARCA, ne pa februarja (ne me vprašat, zakaj nisva šla potem kasneje, če sva ugotovila, da februarja ni bilo nič - mislila sva, da sva že zamudila), no, potem je bilo treba ugotovit še pravi dan - ok, gregorjevo je 12.3... Ampak ladjice/svečke se pa spušča na PREDVEČER Gregorjevega! Torej 1 dan prej - za tiste tako blesave kot jaz;).
No, kakorkoli, letos nam je uspelo! Šli smo in to vseh 5 in celo naredile smo 2 ladljici prej! (fanta sta pa tačas eno odčorila) Tule oči prižiga svečko v ladjici:

Tu pa Lejla spušča svojo:

Punci sta v pričakovanju pomladi dobili tudi ena oblekico, druga krilce. Oblekica ima natiskane ptičke, ker se pač ptički ženijo:

In njuni strašni ladjici:D. Ja, vem, čisto preveč simpl sta... Ampak punci sta se igrali in ju nisem hotela jurit, potem ko smo se pa končno spravile delat, smo imele pa cca 20 min., da nekaj izgotovimo. Zato nisem komplicirala: poševno sem odrezala dve škatli kosmičev (tega imamo pri nas na pretek, smo veliki potrošniki raznoraznih kosmičev;). En ožji del škatle sem potem na sredini stisnila in spela s spenjačem, da je nastal trikotni ladjin kljun. 
Potem sem puncama dala škarje, pisano reklamo in lepilo in sta polepili vsaka svojo (na koncu sem pa še sama malo pomagala).
Nazadnje sem v ladjici prilepila čajno svečko v kovinski posodici in ladjici sta bili pripravljeni. Super, če nimaš časa, otrokom pa vseeno veliko pomeni,d a imajo tudi oni vsak svojo ladjico, da jo spustijo, pa če je še tako nikakva...
 
 Nekateri pa so se precej bolj potrudili in te smo potem občudovali čez 10 minut...

Bila sva resnično presenečena nad kakovostjo ladjic, nekatere so bile res vsega občudovanja vredne!

Bilo je še kup krasnih ladjic, ki jih nisva ujela v objektiv, nama so bile seveda najbolj všeč nekatere zelo zanimive iz naravnih materialov, puncama pa z raznimi otroškimi liki:)

Naši ladjici sta bili iz papirja in smo ju zato spustili samo 1x , kar je Lejlo zelo razžalostilo - je pogrešala svojo ladjico in me zdaj že nekaj dni žica, da bi naredili pravo, iz lesa... 

Tako da drugo leto nam ne uide delanje "prave" ladjice... Ker najini otroci ne pozabljajo! Resno! Ronja mi še vedno "teži", da bi rada spet predla... To smo delale predlani!

No, saj potihem vam priznam, da se že prav veseliva;)

Še nekaj utrinkov...

Otroci so uživali v "usmerjanju ladjic"

Če so jih seveda dosegli;)

Toplo priporočam udeležbo, ker je res lepo - lučke, voda, otroci,... Ne more bit slabo:) Edino moderatorja bi lahko ukinili, pa bi bilo popolno:D.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

všečno, zelo...sploh obdarovanje ob takem dnevu;) full fajn, res ste face;) Tako oblekico bi tudi jaz;)

Anonimni pravi ...

Živjo, a letos bo spet? Ker jaz si tudi že dolgo želim it in vedno zgrešim, letos sem si zabeležila v koledar :) Pa me zanima, če kje še kaj piše? Nič namreč ne najdem.. Predvsem me ura zanima :) Lep marec in upam, da vaša ladjica lepo napreduje :)

veri pravi ...

Bo letos spet, seveda:)
http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/kultura/prireditve/25943/detail.html
Začne se ob 17:30 in konča ob 20h. Se vidimo tam:). Ladjico bomo delali čez vikend, zdaj so najprej na vrsti kartice za dan žena:)