17 februar 2021

Mali princ

Tale knjigica je nama z malim princem posebej pri srcu - sama sem jo prvič brala v 5. razredu in bila edina v razredu, ki ji je bila všeč... So rekli, da smo še premali zanjo, da bi jo razumeli... Ampak jaz tega ne verjeramem - mislim, da če kdo zna gledati s srcem, so to otroci...
Malemu sem jo brala, ko je bil še precej mlajši - in mu je bila strašno všeč. Mislim, da se je s tem nežnim dobrim fantkom res poistovetil... Tako si je zaželel bit za pusta mali princ - čisto pravi:)

Zato sem mu naredila pregrinjalo z njegovim planetom s tremi vulkani in zvezdicami okoli... pa krono (tako ne punčkasto) - kroj za oboje je celo v nekem starem Ottober Magasinu, posodila sem mu svoj veliki rumeni šal in sestrica zvon za vrtnico (ta je prava in jo je kupil oči:). Tole zgoraj ga je pričakalo zjutraj in bil je ves srečen!

Celo ko smo šli gledat pustno povorko v center mesta, so ga nekateri ljudje spoznali - čeprav ni ravno popularen lik. Je bolj za tiste, ki znajo gledati s srcem;)...

Imejte lep nežen teden! In pazite na svoje vrtnice, čeprav imajo trnje in so včasih malo sitne.

Ni komentarjev: