09 marec 2021

Norveška in Finska hrana

  Norvežani so znani po svojih ribah in po srčkastih vafljih, ki smo jih seveda jedli (belgijski vaflji pa so tradicionalno kvadratni, če me moji viri ne varajo). No, dobri so oboji;) Zraven dajo omako iz brusnic, vendar jih nikjer nismo dobili in sem zimprovizirala višnjevo (to je tudi super malica za v šolo - omaka ostane topla v termoski, vaflji pa so dobri tudi hladni):

Iz Finske pa smo jedli tale ječmenov nevzhajani kruh, ki je neverjetno dober! Prav presenetljivo, sploh glede na to, da je ves nizek, brez kvasa in da v Sloveniji ne poznamo ječmenove moke (sama sem kar ječmen zmlela v blenderju, da sem dobila moko, ker ne vem, kje bi jo lahko kupila - vem, zdaj se online vse dobi, ampak... je lažje kar zmlet ječmenj;).


Najboljši je še topel, postrežen s skuto z drobnjakom, kar smo seveda tudi preizkusili in... imajo Finci kar prav:) Dober tek!

Ni komentarjev: