11 marec 2021

Krik Edwarda Muncha

Saj poznate rek: videl sem in pozabil, povedal sem in sem si zaponil in naredil sem in zdaj vem, ne? No, pri nas je ta pristop zelo priljubljen... *A zakaj bi otroci morali poznat sliko Krika? No, ipak je klasika... Nič narobe, če jo poznajo. In Norvežani niso naredili ne vem kakšnih hudih reči... tole je najbolj znana reč, kar sem jih našla. Pa... a je res treba kak izgovor za to, da ustvarjamo? Resno?
Tako smo risali sliko krika, kakor je kdo hotel, katerekoli materiale je kdo izbral... Vodenke, voščenke, barvice, karkoli...
 Mogoče se vam bo zdela zadeva malo morbidna (in verjetno malo tudi je), ampak ko sami ustvarjate, nimate tega občutka, preverjeno! V bistvu so tiste prelivajoče barve kar nekak terapevtske in je vse skup zelo luštno! Poskusite, če ne verjamete!
Ja, celo oči se nam je pridružil! In nastale so prav zanimive slikice!
Mimogrede: par dni zatem je slučajno v novicah videl, da so z neko preiskavo potez, ki lahko gleda prejšnje plasti v sliki, ugotovili, da je avtor na sliko spodaj napisal: "Samo norec bi lahko narisal kaj takega!" No, nekaj je na tem... Ampak najboljše ideje in umetnine so nam dali norci...
Če se greste kulinarično ali kulturno ali kakršnokoli potovanje okoli sveta ali ne - to je prav luštna dejavnost za druženje z malimi na kakšen zaspan nedeljski večer... Otroci grejo preverjeno bolj mirni spat in so posledično bolj naspani čez teden in boljše volje v ponedeljek zjutraj;). Kar je bonus samo po sebi;). In ne rabite NIČ posebnega - barvice imamo vsi, ki imamo otroke. Pa kak šmir papir se tudi najde:).

Ni komentarjev: