14 maj 2021

Tekmovanje v juhah

Najini otroci so se strašno navdušili nad kuhanjem! To ni zaradi televizijskih oddaj, ker nimamo televizije, ampak očitno so že dovolj stari, da si malo več upajo okoli štedilnika in so malo bolj sposobni, da si želijo kaj sami zvarit! Vsak si je izbral en dan v tednu, ko on kuha. Ja, dragi moji, meni je prav, hehe. *Postavili smo pravila, da delajo iz tega, kar je doma ali pa sami poskrbijo, da sestavine pridejo domov:). In seveda pospravljanje/čiščenje kuhinje je del kuhanja;).
Potem so si zdaj namislili še tekmovanje v jedeh - oni štirje (oči in otroci) bojo kuhali, vsak svojo jed iz iste kategorije, jaz moram pa ocenit videz in okus po vrsti. No, meni je vsekakor prav, saj mi ta dan ni treba kuhat, hehe.
Za začetek so izbrali tekmovanje v JUHAH - kar je zelo zanimivo za odločitev otrok, ampak kot rečeno - meni je prav:). Prva juhica zgoraj je očijeva iz mešane zelenjave, zato lahko verjamete, da so ostale otroci sami skuhali, saj je oči je bil zaposlen s svojo mešano zelenjavno juhico, jaz pa nisem imela vstopa v kuhinjo:). Tale na sliki tik nad temle pisanjem, je kremna cvetačna, ki jo je naredila čisto sama temnolaska in ne vem iz katere knjige je pobrala recept. Bila je dobra, samo malo preredka.
Tole barvito bučno juhico je naredil in okrasil čisto sam mali - in zmagal v obeh kategorijah. To je naša legendarna bučna juha s kokosovim mlekom in ingverjem (doma iz Azije) - jap, točno tista, za katero mi je nekoč dal mali kupončke za nezmrdovanje, haha. No, zdaj se je jo odločil sam skuhat - go figure, očitno mu je vmes všeč postala:D. Kot rečeno - meni je prav, to juho imem res rada!
Tole juhico iz kuharske knjigice Priljubljene otroške jedi (serija Mizica pogrni se) je naredila zlatolaska, tudi čisto sama. Na njej so pujski iz opečenega kruha - in je tudi dobra, samo malo prekisla je bila, ker je imela eno precej redko domačo paradižnikovo mezgo.
Aja, sama sem samo kruh spekla - sem ga že prej dala vzhajat, da nisem vmes motila procesa in sem ga potem samo dala v razgreto pečico in šla - oni so se dogovorili, da imajo 45 min. časa, tako da so bili vsi še v procesu priprave zelenjave, ko sem ga dala not. Razdelili so si, da so imeli vsak svoj plin in oči električno ploščo in veselo kuhali. No, kruh je pa tudi uspel, bom enkrat napisala malo več o njem, ker je malo drugače pečen (v litoželezni posodi), pa fajn pride:). In seveda smo celega zmazali:D.
 Komaj čakam, da naredijo naslednje tekmovanje! In tudi dnevi vmes, ko oni kuhajo in ni treba kaj dosti pomagat, so super! Pa še kuhat se naučijo! Pa delat s časom - ugotovijo, da moraš začet kuhat precej preden sta brat in sestra lačna, sicer bo hudič:D. In predvsem se naučijo planirat kosila - vidijo, da težko kaj skuhaš, če ne veš, kaj imaš doma;). Pridno dajejo na keep (aplikacija za sezname), kaj vse je treba kupit. Pridno hodijo na trnico po vse, kar manjka... In vse to jim bo nekoč še kako prav prišlo!
Skratka - fajn je:). Toplo priporočam, šolarji 9+ so dokazano sposobni sami naredit juho od a do ž!

Ni komentarjev: