13 maj 2021

 Koga zanima, kaj sem počela tisto nedeljo, ko sem imela nekaj ur za svobodno NEPREKINJENO ustvarjanje, ko mi ni bilo treba nikomur nič skuhat (ok, razen zjutraj, ko smo naredili tiste burgerje), ni bilo treba mediirat nobenega prepira, nikomur pomagat pri domači nalogi, nikomur razlagat nemških modalnih glagolov ali kotov trikotnika... nikomur čisto nič! Še čaja mi ni bilo treba skuhat, sem si ga zjutraj, preden so šli, hehehehe:D...

No, naredila sem tole deklico... Imela sem jo v glavi že kar en čas, pa nekako nisem našla štirih ur za slikanje... Ker akvareli niso ravno nekaj, kar bi lahko čakalo, ko se enkrat lotiš wet-on-wet, moraš končat! Ja, vem, med plastmi lahko delaš druge stvari... Ampak meni je veliiiiiko bolj luštno delat vse naenkrat - ne maram, kadar mi stvari visijo nedokončane... In ko se spravim, težko neham... Zato... je bilo tole krasno darilo:)
Smo se vsi takoj strinjali, da lahko še kdaj ponovimo, hehe:). Slikico je pa dobila moja temnolaska, da jo bo imela v sobi, ker ji je bila tako všeč in ker ji je en mičkeno podobna:). Malo za tem je dobil svojo sliko še mali (koga zanima?), zlatolaska pa še čaka...
PS: če imate male otroke ali več otrok in ne veste, kaj bi za rojstni dan dali partnerju/partnerki/njihovemu očetu/mami, kakorkoli že rečete drugi osebi v vašem gospodinjstvu... večina se ne bo branila par ur "časa zase" - ne ravno na sam rojstni dan, ampak mogoče par dni prej;)... Samo ideja;). Lahko seveda tudi namignete komu, da ste to ravno brale na enem blogu, kako je ena zmešana mama dobila to (med drugim) za darilo za rojstni dan... pa da vam je bila ideja strašansko všeč... če je bolj trde sorte, mu parkrat povejte;). Lahko namignete par idej, kamor veste, da bi vaši radi šli vsi skup;)... Ker mame imamo svoje otroke rade in potem včasih malo pozabimo nase... in si rečemo, da bomo vse skup naredile vmes... Sploh zdaj med korono vem, da zna bit to še malo bolj "zahtevno"... Ampak par ur "svojega časa" res naredi čudeže, obljubim!

Ni komentarjev: