04 maj 2021

Domači burgerji

Zadnjič so moji šli k babici in dedu na vikend za skoraj cel dan... Kar je super, ker sem imela par ur čistega časa za ustvarjanje/delo... Vendar pa se mi ni zdelo fer naprtit babici "futranja" teh malih požeruhov, zato sva se z lubijem zvečer zmenila, da naredimo zjutraj, preden grejo, burgerje... To je tako nasitna hrana, da en čas traja:)
Rečeno storjeno: on je naredil polpete, sama sem spekla za kruhke - ker jasno, da morajo bit domači kruhki, no! Komu se pa da v trgovino, že prej se mi ni, kaj šele zdaj:D. Pa cela hiša tako lepo diši po domačem kruhu! Pa sveži so in pečeni takrat, ko jih hočeš... Skratka - saj veste, da rada pečem kruh, ne?;) Otroci so poskrbeli za zelenjavo (jo oprali in narezali) in pripravili mizo z vsemi dodatki (ajvar, gorčica, majoneza, kisla smetana, itd itd;). Če vsak nekaj naredi, je vse skup zelo hitro narejeno!
Prednost domačega burgerja je seveda to, da je BOLJŠI! Neprimerno boljši! Pa da je not meso, za katerega veš, kako je bilo pridelano in kako delajo z živalmi, kar je nam recimo pomembno (nismo vegetarijanci, pojemo pa malo mesa in kar ga, je iz preverjenih virov), poleg tega vanje lahko damo tudi nemeso (dostikrat delamo "burgerje srečne krave" od Jimmyja, v bistvu te precej pogosteje od mesnih:D) iz fižola in boba - zdaj smo ves bob že požrli, ne vem pa, kje bi ga dobila - sploh ne svežega ali zamrznjenega - suhega je namreč treba kar nekaj časa namakat, kar precej zmanjša uporabnost, ko se nekaj odločiš naredit na hitro...
Pa še eno prednost ima domači burger: lahko ga sestaviš po želji, vsak po svoje - dodaš pekoči tabasko in nič majoneze kot oči ali pa ne. Dodaš tono ajvarja, kot mami, ali pa ne. Dodaš gorčico ali kislo smetano ali vse skup ali pa izbiraš eno ali drugo. To lahko delajo že malčki (preverjeno z veliiiikim veseljem!!! In tako bojo jedli vse mogoče;) In lahko daš VEČ paradižnika. Mi imamo vsi radi paradižnik... In kot so mi otroci razložili: "Mami, dober burger mora bit tak, da ko ga napolniš, je potem 2x višji!" In takega težko kupiš, hehe:D. Aja, pa precej cenejši so in veliiiiko dlje si sit;).
Dober tek! Tole je čisto lahko tudi kosilo;).
PS: če imate doma najstnico ali najstnika, tudi če se ne obnaša najstniško, naredite en burger viška - najstniki so laaaačni!!!;)

Ni komentarjev: