25 maj 2021

Označke za sadike

Ideja je njegova, izvedba je njegova, jaz sem samo slikala tele oznake... Počasi bo treba dat sadike ven... in je fino ime označene, ne?

Z nožkom (ja, jaz sem tačudna mama, ki svojim otrokom dovoli uporabo nožev;) je ošpičil palčke od lučk, jih pobarval z akrilnimi barvami ali alkoholnimi flumastri in nanje z alkoholnim flukijem napisal imena rastlin.
Izi pizi! Če bi radi še kakšno idejo, kaj dat vrtnaricam, pa še ena ideja tukaj.

2 komentarja:

Anja pravi ...

Prav moram napisat da smo pri nas isto naredili �� punce sta risale pisale itd. Izvedba je bila čisto njuna, jaz sem samo semena priskrbela.

Naj vam rastlinice lepo rastejo!

veri pravi ...

Hvala, to je pa tako lepo slišat! Sama sem danes šla mimo naše visoke grede in so bile paličice tako lepo razporejene - se je prav videlo, da je mali dizajner delal, oči se verjetno ne bi tako posvečal lepi razporeditvi, kolikor ga poznam:D.
Tudi vam veliko pridelka!