31 maj 2021

Okrašeno kosilo z morsko deklico

Vsako leto sodelujem v izzivu "mermay" - po naše bi bilo to "morskodekličjimaj" - ko cel mesec, vsak dan v mesecu maju rišem ali kako drugače upodabljam morske deklice. Ta izziv je strašno zabaven in mislim, da se ga nikoli ne bom naveličala, ker - pač, no... morske deklice... a je treba kaj več povedat?:D

 Ker pa tole delam vsako leto, si navadno zadeve malo popestrim - izberem si temo in večino morskih deklic res narišem, ampak sem in tja kakšno naredim tudi drugače - letos sem na primer naredila malemu eno okrašeno kosilo z morsko deklico. Sploh ni težko! Vas zanima kako?

- telo: skuhan riž stisneš z morkimi rokami v dve kroglici, ki ju položiš na liste zelene solate (ja, moj mali 9 letnik dejansko obožuje zeleno solato:))

- za ribji rep sem ji dala dve vloženi sardelici (lahko pa uporabite kakšno drugo ribo, seveda; v principu obdelano, čeprav ponekod jejo tudi surove)

- za lase sem skuhala par špagetov in jih seveda namočila v omaki, saj sicer zadeva ni za jest;)

- obraz: morski deklici narisala usta in lička s kečapom, za oči sem ji dala semena črnega sezama (lahko bi dala tudi nigello ali kaj drugega temnega in okroglega ali ovaljnega)

- modrček pa sem ji izrezala iz sira. Lahko ji seveda naredite konkretne prsi, ampak... to je bilo za malega fantka, ne za velikega;).

Zelo hitro sestavljeno:). Zraven so mini paradižnički, jagoda in košček čokolade za posladek (od vsega je samo čokolado prinesel nazaj domov - go figure!)

 Si kdaj popestrite dan ali mesec s kakšno neumnostjo? Teh izzivov je kolikor hočete in niso vsi "arty";).

Ni komentarjev: