01 junij 2021

Okraski iz listja in vejic

V zadnjem letu in pol videvam precej napetosti v družinah... In to mi ni všeč, pri tem vedno otroci takratko potegnejo (pa starši navando tudi niso najbolj srečni;). In ker imamo srečo, da se imamo trenutno fajn, pa ker vem, katere stvari pomagajo, pa ker so otroci končno spet v šoli, da imam čas vse to sploh speljat:D, pa ker bi rada nekak pomagala, dala košček rešitve, ne samo jamranja naprej v svet, ki se še kar bori... bi rada to znanje, ki ga imam, te ideje, ki delajo, dala naprej...

Zato sem se spravila delat tečaj o ustvarjanju v naravi in z naravo za družine - in me zanimajo vaša mnenje o projektih, ki bi jih v tečaju delali. Enega sem že predstavila - govoreča drevesa. Naslednji je tale - kot neke vrste listne mandale - okraski iz listkov, vejic in podobnega...

Kako se vam zdi? Bi šli tole delat v gozd?

2 komentarja:

Katja pravi ...

Ja, to mi je zelo všeč. Tudi mi to delamo.

veri pravi ...

Supreca, bom objavila, ko bo zadeva končana - predvidoma 4.julija, tak rok sem si dala:).