07 maj 2021

Prošnja

  Zadnje čase (od izolacije dalje) malo več objavljam, ker se mi je zdelo, da starši mogoče rabite kakšno idejo za zamotit/zaposlit/kaj naučit svoje otroke. Dobila sem tudi nekaj lepih zahval za blog na Instagramu (@vecna.optimistka), kjer sicer objavljam v glavnem ilustracije... Pa včasih kdaj kdo tu kaj komentira:).

Vendar pa tale reč pobere kar nekaj časa in jo pišem samo zato, da kaj vrnem nazaj v eter, zato me zanima, kolikokrat sploh berete to oz. kolikokrat bi si želeli vsebino... Zato bi vas lepo lepo prosila, če izpolnite spodnjo anketo - nikamor vam ni treba, izpolnite lahko kar tu in samo tri vpršanja so, tako da ni tako hudo, vsaj upam:).

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pri drugem vprašanju ni možnih več odgovorov, pri prvem pa so.:) Ravno obratno, kot bi bilo treba...

Unknown pravi ...

no pri drugem odgovoru če bi bilo možno jih več obkljukat bi jih jaz vse obkljukala:))

veri pravi ...

Hvala za komentar - poskušam popravit, pa se kregam z guglom! Tale stric... me včasih ne mara, grrr. Sem naredila novo in jo nadomestila, pa noče spremenit, ne vem, kaj ga matra. Bom še raziskala... Med drugim, kako prit do rezultatov, hehe:).

Anja pravi ...

Berem ko utegnem, odzivam se bolj malo ker ni več toliko časa. Rada pa preberem karkoli. To je čar - navdihuješ na različnih področjih. Lepo bodi!

Urška pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...

Živjo,
jaz se oglasim kar tukaj (sem rešila anketo, ampak imam tako kot predhodnice težavo, da ne morem označiti več odgovorov).
Sem tvoja redna bralka in ko vmes nekaj časa nisi objavljala, sem te res pogrešala.
Tvoj blog mi je všeč, ker si pristna, iskrena in polna dobrih, preprostih in zanimivih idej.
Komentiram res bolj redko, berem pa redno :) Uživaj.

Anonimni pravi ...

Uuff, spremljam te ze osem let, veckrat preberem tudi prispevke za nazaj. Sem pa vmes mal 'pozabila' , ko ni bilo toliko objav. Zdj pa sigurno 1x na teden prebrrem :)

veri pravi ...

Hvala za feedback, punce!
Ne bi si mislila, da imam tako zveste bralke! No, rezultati so bili prav zanimivi, sploh to, kaj ljudi zanima - mislim, da ste krasna reprezentacija mene, ki me vse zanima:D. Ta teden bom še objavljala po starem, potem bom pa verjetno presedlala na 2-3x/teden, odvisno, kako mi bo zneslo s časom:). Vsekakor pa nikamor ne grem, hehe.