20 april 2021

Kupončki za čas ali doživetja

 Pri nas so zelo pogosto darilo kupončki za... karkoli, odvisno od obdarovalca in obdarovanca. Zlatolaska da vsako leto malemu princu "kupončke za igranje", ki jih mali z veseljem koristi, enake je dala starejša sestra mlajši. Meni je tamala dala 3 kupončke za zamotit malega (za 15 min, 30 min in 60 min, ki v teh časih zelo prav pridejo, ko moraš kaj nujno naredit... in če kdo to zna, je to ona! Da ne rečemo, da se je tega mojega darila strašno razveselil tudi mali, hehe.) On mi je zadnjič kar tako dal "kupon za nezmrdovanje nad bučno juho", ki jo imamo vsi ostali radi in jo oči super skuha... Kupon sem koristila dvakrat, potem mu je pa juha postala všeč:). Očitno delujejo na več nivojih:).

In mali si je za rojstni dan zaželel "kuponček za delanje kruha, sam z mami". Ok, mali, dobiš:) Zaželel si je tudi čestitko, pa sem oboje kar združila (time is not on my side:D, tole pišem ob... ne, ne bom pogledala na uro!). Navadno ne kompliciramo s kupončki, so kar kartonček, kjer so narisani kvadratki za vsako seanso. Včasih pa jih malo olepšamo. Sploh če so čestitka:).
Na bel prepognjen šeleshamer sem nalepila zelen karton z izrezanimi krogci, na bela mesta narisala razne kruhe (naj bi bili kruhi, ok! Nisem specializirana za ilustracijo hrane, čeprav se taka specializacija prav slastno sliši, hehe;) Mislim, da bi se hitro zredila od vseh referenc:D).
No, potem sem z mikro kapljico lepila nalepila vse tiste zelene krogce nazaj. Ko hoče porabit svoj kuponček, da zelen poklopec dol in ko je kruh pečen, ga pobarva. Zdaj me pa čaka povprečno vsaj 1 kruh na mesec... no, to ne bi smel bit tak problem:D. Par jih je že porabil in še vsi ostali so bili zadovoljni:). In zdaj je to nastal najin čas...
Si vi dajete kupončke? Če ja, za kaj? Kakšnega bi želele/i dobit? In kakšnega bi dali otrokom? Zbiram ideje, hehe. Saj ne, da mi jih manjka, ampak glede idej sem sploh hrček - vedno jih zbiram:). Sploh je fajn, ker ne zavzamejo nič prostora:D.

PS:  Mimogrede: za rojstni dan pred nekaj leti mi je najljubši alfa samec dal masažno mizo in kuponček za 15 minut masaže - neuničljiv, neprenesoljiv in nezapadljiv - kadarkoli hočem, lahko dobim 15 minut masaže:). Če katera slučajno ne ve, kaj bi si zaželela za rojstni dan;). Najboljše darilo, kar jih je! No, pa ipad za moj Procreate:).

Ni komentarjev: