28 april 2021

Vesela pisma

 Pisma sem tu že velikokrat promovirala. Kaj pa je to vesela pošta (happy mail)? To je pismo ali paketek, napolnjen z raznoraznimi drobnarijami, večinoma papirnatimi, ki naj bi polepšala dan njegovi prejemnici (bodimo iskreni, večina dopisovalk vesele pošte je žensk;)
Tole sem prejšnjič naredila svoji dopisovalki - "ovojnica" - kako se po naše reče "folder" - in ne, to NI mapa:D. Skratka to malo čudo, v katerega zatlačiš vse ostalo, je iz dvostransko potiskanega kartona, ki sem ga izrezala v krog in zapognila ter zalepila v to obliko (če koga zanima, naredim navodilček, takrat nisem nič slikala).
Notri sem ji dala "ponarejene poštne znamke" - košček rjavega papirja (lahko je tudi od vrečke), na katerega nalepiš košček strani iz kake stare brezvezne knjige in čez lepo izrezane slikice iz raznoraznih revij, ki so svoje odslužile... Po želji vse skup še poštempljate s "poštnimi žigi".
Tiste tri mini abstrakna čuda pa so "twinshies" - torej 2 inshes - cca 5x5 cm veliki kartončki, poslikani, potiskani, itd...
Zadaj sem ji zatlačila eno nepopisano kartico, ki jih je nekoč mama nakupila cel kup in so prav lepe in elegantne. Na kartonček sem navila washi tape - tale je iz blaga. in iz različnih papirjev, ki pašejo zraven izrezala kartončke lepih oblik - po angleško se temu reče "tag", videla sem to že v slovenščini, ampak teči, da sem ji naredila "tage", se mi res ne sliši prav... Drugo ime, ki sem ga videla za to čudo, so bile "obešanke", ampak to se mi pa preveč morbidno sliši... Vem, sem izbirčna... Ampak dajte mi kakšno luškano besedo za to, no, to ne more bit obešanka! Kako rečeš tistemu kartončku, ki ga pripneš na darilo, kamor napišeš prejemnikovo ime, recimo?
Notri so se skrivale 4 mini ovojnice, v katerih so se skrivali izsekljani listki, gobice in spet tile kartončki za obešat...
V eni od ovojnic pa so kraljevali "inchies" - torej inčiji - to so pa 1x1in (torej cca 2,54x2,54 cm) velike male mini umetninice. V teoriji. Koliko so to umentine, ne bomo razpravljali:D.
Natisnila in izrezala sem ji še nekaj gobic in vse skupaj lepo zapakirala.
Ovoj ji je bil od vsega najbolj všeč! Narejen je iz tistega kroga kartona, pa ene male bele čipkice, koščka recikliranega zlatega kartona (verjetno od kakih cukov:D) in tale roža zgoraj je bila nekoč na neki medalji, ki so jo mali dobili, pa niso več imeli kaj z njo počet. No, ko je bilo pa vse skupaj, ji je bilo pa strašansko všeč:). Nič od tega ni bilo strašansko drago - izmenjujemo si stvari, ki jih imamo in sama izberem vedno punce, ki jim je všeč, če kaj sama naredim in ne vihajo nosu nad tem, da ni vse kupljeno. In jih sploh ni malo! In ko sta me punci videli delat tole, sta še sami naredili veselo pošto za svoje dopisovalke:)... In sreča gre dalje:).
Tako malo je včasih treba, da nekomu polepša dan:). No, pa seveda je pismo zraven:) Komu bi pa vi poslali veselo pošto?
 

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Tem tagom/obešankam vcasih rečejo 'mini voščilnice' če ti je to kaj bolj všeč;)
Temnolaska

veri pravi ...

Hvala, miška, nisem vedela! No, boljše kot tag in vsekakor boljše kot obešanka je karkoli:D - bom pa vseeno še iskala kako fajn besedico, tako da si lahko kaj pametnega izmislite:).