05 april 2021

Veselo Veliko noč!

Vsem, ki jo praznujete, želim lepo praznovanje! Vsem, ki je ne, želim fajn lušten dela prost dan! Vsem, ki je ne praznujete uradno, imate pa svoje razne žverce (mi imamo zajčka, ki skriva darila in pirhe)... želim, da se neomejeno zabavate ob iskanju peharčkov (ali kamorkoli vam že ta bitja nosijo darila), da se notri najde kaj uporabnega, kakšna malenkost, ki ste si jo že dolgo želeli...

Tole so darilca, ki jih je naredila zlatolaska za nas, za veliko noč (sama kupila, sama okrasila oz. naredila ovojni papir in zavila). Dala nam jih je že v nedeljo - na srečo, da sem lahko pravi čas slikala in objavila, hehe. Dala mi je mehke in močne elastike za lase - točno takšne, kot sem si jih želela! Temnolaski je dala malo leseno vilo za sestavit, očiju kupončke za badminton in šah, bratcu pa kupone za igranje, ki si jih je od vsega najbolj želel:).

Letos sem jim tudi sama nekaj dala za veliko noč, ker se mi je zdelo, da tako težkih stvari bogi zajček ne bo mogel pritrogati: punci sta dobili 500 listni pok barvnega papirja (svetlo modri za temnolasko, za njene pisarije s svojimi dopisovalkami in za svetlolasko seveda živo rdeč;), mali princ pa je dobil album za zbiranje znamk, saj je bil edini, ki ga še ni imel (razen mene, ampak jaz jih ne zbiram;). Me pa prav zanima, kaj bo leto prinesel zajček! Verjetno kakšno slamo ali korenček:). No, ko to berete, mi že iščemo košarice, hehe:)

 PS: po pravici povedano sem včasih veliko več okraševala vse skupaj in smo delali marsikaj na temo vsakega praznika, zdaj pa na srečo že sami poskrbijo za to:). Zvečer bomo skupaj še pripravili mizo in nastavili peharčke, ampak ni mi več treba delat z njimi vsega, ker si kar sami najdejo, izmislijo in naredijo. Tako za tolažbo vsem mamam mlajših otrok - ker vem, da se ti takrat zdi, da se to ne bo nikoli zgodilo (ali sem edina taka mama?) Darila pa tako zajček zrihta:).

Lepo praznovanje!

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Tudi jaz nimam albuma za zbiranje znamk, ampak ga tudi ne rabim, ker jaz ne zbiram znamk ;)
temnolaska